תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סאנגיונג
  • סאנגיונג טיבולי נחשף

    סאנגיונג

    סאנגיונג חושפת את התשובה שלה לסגמנט הג'יפונים העירוניים וקוראת לו על שם עיירת נופש באיטליה

    • 25-12-2014
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    כבר תקופה ארוכה שסאנגיונג, היצרנית הקוריאנית שנמצאת בבעלותה של מהינדרה ההודית, מגבשת תוכניות להיכנס לתחרות בסגמנט ההולך וגדל של הג'יפונים העירוניים תוך הצגת סדרת קונספטים בה כיכבו לא פחות משישה דגמים שונים. התשובה שלה, שהוצגה לפני מספר חודשים תחת השם "x100" היא סאנגיונג טיבולי, שנקרא על שם עיירת הנופש האיטלקית. כי אין שום דבר שזועק פנאי כמו עיירת נופש, על אחת כמה וכמה, אחת באיטליה.

    סדרת הקונספטים של סאנגיונג

    סגמנט הג'יפונים העירוניים, שזוכה בזכות הניסאן ג'וק לפופולאריות שנוסקת מדי יום ביומו, כבר הספיק להוליד בשנה האחרונה רכב תחת ידיה של כמעט כל יצרנית שמכבדת את עצמה. יונדאי חשפה את ה-ix25 קונספט, אך אל תתנו לתג "קונספט" לבלבל אתכם, הוא קרוב מאוד לייצור. פיאט, יחד עם ג'יפ, חשפו את המתחרות שלהן בדמות ה-500x והרנגייד, סוזוקי חשפה את הויטרה וסיטרואן השיקה את ה-C4 קקטוס.

    סאנגיונג טיבולי 2015

    הטיבולי מקבל את שפת העיצוב הנוכחית של סאנגיונג, עם פינות חדות וקווים ישרים, שנראה שהצד האסייתי של תעשיית הרכב מאוד מחבב. בפנים העיצוב נועז למדי והוא צעד גדול הצידה מהעיצובים המיושנים הנוכחיים של היצרנית. צביעה דו-גונית מעירה את תא הנוסעים עם ריפוד אדום בוהק ברחבי תא הנוסעים ועל ההגה וסאנגיונג אפילו הטמיעו תאורה מתחלפת ללוח המחוונים - שם יוכל לבחור הנהג אחד משישה צבעים אפשריים.

    סאנגיונג טיבולי 2015

    סאנגיונג טרם שחררה פרטים טכניים לגבי הטיבולי, אך חרושת השמועות במרשתת מדברת על מנועי בנזין ודיזל 1.6 ליטר ותיבות הילוכים אוטומטיים פלנטריות. הווה אומר שלפחות בתחום הטכני אנחנו לא צפויים להתבשר על שינויים פורצי דרך או טכנולוגיות חדשות.

    סאנגיונג טיבולי 2015

    סאנגיונג טיבולי צפוי להיחשף במלואו בתערוכת טוקיו שתתקיים בינואר הקרוב, והשיווק צפוי להתחיל באסיה במקביל. לשאר העולם סאנגיונג מבטיחה שהטיבולי יגיע סביב חודש מרץ של אותה שנה. לפני כמעט שנתיים, הודיעה חברת טלקאר, יבואנית קיה וסאנגיונג לישראל, כי היא מצפה להגעתו של רכב פנאי עירוני שיוכל לנער את המותג ולהכניסו לתחרות בסגמנט, מעניין יהיה לראות אם היא אכן תעמוד מאחורי דברים אלו ותכניס את הטיבולי לפורטפוליו הדגמים שלה.

    dddd