תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורשה
  • פורשה פאנאמרה
  • למנכ"ל שיש לו הכל - פורשה פאנאמרה Exclusive

    פורשה פאנאמרה

    פורשה מציגה גרסה סופר-אקסקלוסיבית ויוקרתית לפאנאמרה בסדרה הכוללת 100 יחידות בלבד. רוצו מהר לפני שיגמר

    • 03-11-2014
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    פורשה פאנאמרה היא מכונית לא רעה בכלל, במיוחד בגרסת הטורבו S שמפיקה 570 כוחות סוס, ועל אחת כמה וכמה בגרסת ה-Executive בעלת בסיס הגלגלים הארוך יותר שמאפשר למתוח את הרגליים במושב האחורי. אבל אם אתם כמונו, תמיד הרגשתם שמשהו בה חסר, כמו למשל סט מזוודות שמותאמות בדיוק לתא המטען או חורי מיזוג שמעוצבים כל אחד בצורת המגן של פורשה למושבי העור הרך במיוחד שנבחר בקפידה.

    פורשה פאנאמרה exclusive

    בדיוק למטרה זו מודיעה היום היצרנית משטוטגרט כי תציג בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס בעוד כשבועיים גרסה מיוחדת ומוגבלת של מכונית הפאר שלה. המהדורה המיוחדת, שתישא את השם Executive Exclusive תבוסס כאמור על הגרסה הבכירה ביותר של הפאנאמרה ותצויד ברשימת אבזור ארוכה אף יותר.

    פורשה פאנאמרה Exclusive

    הדבר הראשון שרואים הוא הצבע החיצוני, שיהיה ייחודי ל-Exclusive. במבט ראשון נראה שמדובר בצבע שחור פשוט ולא מאוד מעניין, אך אחרי כמה שניות מבינים שהגוון החום (או "אגוז לוז" כפי שפורשה מכנה אותו) שנמשך מבתי הגלגלים הקדמיים ומשתלב בהמשך עם הצבע השחור אינו אשליה אופטית אלא חלק מסכמת הצבע הדו-גונית.

    פורשה פאנאמרה Exclusive

    חישוקי 20 אינץ' ייחודיים בצביעה שחורה מבריקה מעטרים את ארבעת הפינות של המרכב שמשתרע על 516 סנטימטר ותג מיוחד בעבודת יד מצא את דרכו אל מאחורי פתחי האוורור שמאחורי הגלגלים הקדמיים. את כל ארבעת הבלמים הקראמיים עוטפים קאליפרים צהובים-ירקרקים כמיטב המסורת של פורשה, כדי להבהיר לכולם שאין מדובר כאן ב"סתם עוד" פורשה פאנאמרה של פשוטי עם, אלא על מפלצת רושפת אש עם 4.8 ליטרים ושני מגדשי טורבו מתחת למכסה המנוע שמביאים את המכונית מעמידה למאה קמ"ש תוך 3.6 שניות ועד למהירות מרבית של 309 קמ"ש.

    פורשה פאנאמרה Exclusive

    ביחס לעיצוב החיצוני המאופק יחסית, בתא הנוסעים פורשה לא חסכה בדבר ולקחה את הפאנאמרה כמה צעדים קדימה. בנוסף למזוודות ותבנית הנקבוביות היחודית, מאובזרת גרסת Exclusive גם במערכת בידור מתקדמת ליושבים מאחור הכוללת שני מסכי מגע בגודל 10.1 אינץ' עם מצלמה מובנית, חיבור אינטרנט והזרמת שמע לסט אוזניות אלחוטי או למערכת סראונד מתקדמת של חברת Burmester. את כל היוקרה והטכנולוגיה, מרפד עור בגווני חום ושחור אשר משלימים את המראה החיצוני ואת חגיגת האקסקלוסיביות והעושר חותמת לוחית ייחודית לכל מכונית עם מספרה הסידורי בתוך הסדרה.

    פורשה פאנאמרה Exclusive

    פורשה פאנאמרה Exclusive תוצג כאמור בתערוכת לוס אנג'לס שתפתח את שעריה ב-21 לנובמבר ועל פי ההודעה ששחררה פורשה, היא כבר החלה לקבל הזמנות למכוניות, שיגיעו לבעליהן במהלך השנה הבאה לאחר שאלה האחרונים ישלמו מחיר של החל מ-263,900 דולר לפני אגרת רישוי ותוספות. אם אתם רוצים לשים את היד על אחת ממאה המכוניות, היינו ממליצים לכם להזדרז, שכן דינן של גרסאות מיוחדות שכאלה להימכר מהר למדי.

    dddd