תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

יד ראשונה.. מהשכרה

קניית רכב מהשכרה יכולה להיות קנייה מוצלחת ובטוחה במיוחד. סקרנים? הנה כל הפרטים

  • 19-10-2014
  • מאת: תוכן שיווקי | צילום: אלירן אברזל

החלטתם לקנות רכב משומש מחברת השכרה וליסינג? מצוין. אתם כבר נוסעים בדרך הנכונה. אבל עכשיו, תנו לנו לאתגר אתכם: מה דעתכם על קניית רכב ממקוריות השכרה מחברה כזו? כן, כן, אנחנו לגמרי מתכוונים לזה: רכב מהשכרה.

אם גם אתם מחזיקים בדעות קדומות בנושא, חוששים מ"חתול בשק" ומדמיינים את הרכב שלכם עובר התעללות – חשבו שנית. כי אם תפנו למקומות הנכונים וגם תדעו מה לשאול – הסיכוי שתרוויחו מכך רכב טוב בעסקה מצוינת שישרת אתכם שנים רבות גבוה במיוחד.

לפיכך, מטרת הכתבה שלפניכם היא להציג את האפשרות הזו – של קניית רכב מהשכרה – כעניין שבהחלט כדאי לכם לשקול. קבלו את כל התשובות לכל השאלות שחשוב לשאול לפני שיוצאים למהלך כזה.

אלו יתרונות יש לקניית רכב השכרה?

קודם כל האמינות: חשוב להבין כי דווקא רכבים כאלה, המגיעים מצי ההשכרה, מקבלים מיומם הראשון טיפול שוטף ומבוקר. רכבים מצי ההשכרה עוברים ביקורת טכנית אחת לכמה ימים, הכוללת את רוב מכלולי הרכב. הביקורת הזו מאפשרת תחזוקה קפדנית יותר של הרכב, קפדנית יותר משל רכב בבעלות פרטית. זהו היתרון המשמעותי ביותר לקניית רכב מהשכרה.

אחר כך, העסקה הכוללת: ישנן חברות השכרה וליסינג המעניקות לרוכשי כלי רכב ממקוריות השכרה חבילות אחריות ארוכות טווח, שיענו בדיוק על אותם החששות וגם ויספקו לכם שקט נפשי ארוך טווח. ויש גם את עניין המחיר. רכב השכרה זוכה להפחתה של עשרות אחוזים ממחיר המחירון שלו, הפחתה שמשחקת לטובתכם. כיוון שמחיר הבסיס של הרכב יורד וההפחתה נתונה באחוזים, שווי ההפחתה כיום גבוה משמעותית מהשווי שלה בעתיד, כשתרצו למכור את הרכב. זה הוא רווח נקי שלכם.

אבל ידוע שרכבי השכרה הם רכבים מוזנחים שעברו המון נהגים ולכן גם במצב מכני ושלדתי גרוע?

זה אכן אחד מהמיתוסים שרצוי לנפץ, שכן זה ממש לא המצב בכל המקרים. נכון שיש רכבים מוזנחים אבל זה המיעוט וממש לא הרוב. רוב רכבי ההשכרה זוכים לטיפול קפדני ועוברים שטיפה וניקיון בתדירות גבוהה. לרובם יש גם מעט נזקי פחחות וצבע משמעותיים. חברת השכרה גדולה ומהימנה תציע למכירה רק רכבים "ראויים", אחרי שעברו תהליך מיון, הכנה ובדיקה קפדניים.

יחד עם זאת, רצוי מאד שתחפשו חברות המציגות בפניכם בשקיפות מלאה את  'תעודת הזהות'  של הרכב, כלומר המסמך בו מתועדות כל הפעולות שנעשו בו: טיפולים תקופתיים מסודרים וקבועים, ביצוע התיקונים המכניים, ביקורות בטיחות למיניהן ועוד. כך תוכלו לדעת שהרכב אותו עומדים לרכוש אכן שמור ומטופל, ולא עבר שום תיקון או ספג נזק משמעותי בתקופה בה היה בחברת ההשכרה.

יונדאי i20 מהשכרה

איך ניתן לוודא שלא מסתירים ממני משהו בנוגע לרכב שעלול להפוך אותו לבעייתי?

כמו בכל דבר, רצוי בהחלט לבחור בחברה אמינה וותיקה, שלא תקלקל לעצמה את המוניטין, אלא תרצה מאוד לקוחות מרוצים ובעיקר - לקוחות חוזרים. חברה אמינה וותיקה תעמוד גם מאחורי תעודת האחריות שהיא נותנת לכם, כי תקלות יכולות לצוץ גם ברכב הכי טוב ושמור שיש.
לפיכך, רצוי לפנות לחברה כזו בלבד, ולשים לב לעסקה הכוללת ולוודא שהיא משתלמת וכדאית, עם הטבות ואחריות.

ומה אם לא אצליח למכור את הרכב בשלב מאוחר יותר?

זוהי אכן אחת השאלות שהכי מטרידות רוכשי רכב מהשכרה, רק שאם תקנו במקום הנכון, גם לכך יש פתרון: ישנן חברות שמתחייבות לרכוש מכם בחזרה את הרכב בעסקת טרייד אין עתידית, ובכך מעניקות לכם מידה נוספת (ומשמעותית) של שקט נפשי. 

אז בקיצור – זה משתלם?

קניית רכב מהשכרה אכן יכולה להיות בהחלט עסקה משתלמת, בתנאי שמתקיימים כמה תנאים:

+ רכב שמגיע מחברה ותיקה ואמינה, המפרטת בפניכם בשקיפות מלאה את ההיסטוריה שלו.

+ רכב שמגיע עם אחריות לטווח ארוך.

+ רכב שמגיע עם חבילת הטבות, שאף היא שווה כסף.

+ רכב שמגיע עם הצעה לטרייד אין עתידי, ליום בו תרצו להחליפו.

את התשובות לשאלות קיבלנו מאלדן, המציעה כעת את אלדן +, חבילה של 6 הטבות בלעדיות על רכבי השכרה. לפרטים נוספים ולקביעת פגישה מומלץ ליצור קשר עם החברה 3003*  או בלינק:  www.eldan.co.il
ניסאן ג'וק מהשכרה

dddd