תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי i20
  • בקרוב – יונדאי i20 חדשה

    יונדאי i20

    יונדאי חושפת שני איורים ראשונים של ה-i20 החדשה, שתושק באוקטובר הקרוב ותגיע ארצה בתחילת שנת 2015.

    • 03-08-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    שבע שנים חלפו מאז נחשף הדור הראשון של יונדאי i20 והדור הבא של המכונית קרוב מתמיד. יונדאי חשפה במהלך סוף השבוע שני איורים ראשונים של ה-i20 החדשה, דור שני למכונית הסופר מיני הקומפקטית שלה שהחליפה את הגטס המצליחה. חשיפתה הרשמית של המכונית תערך בתערוכת פריז הקרובה, שתיפתח בחודש אוקטובר. אך פרטים ראשונים אודות המכונית צפויים להתפרסם קודם לכן, שכן הגרסה ההודית של המכונית צפויה להיחשף בשבוע הבא.

    כמו הדור הנוכחי של ה-i20 וכמו יונדאי i10 החדשה, גם הדור החדש פותח על ידי יונדאי אירופה במטרה לקלוע טוב יותר לטעמו של הלקוח האירופאי. העיצוב מתבסס על קו העיצוב הנוכחי של היצרנית, Fluidic Sculpture 2, וכולל גריל קדמי גדול יותר ופנסים אחוריים אופקיים (לעומת אנכיים בדגם הנוכחי).

    יונדאי i20 החדשה

    המפרט הטכני של יונדאי i20 החדשה טרם נחשף אך על פי דיווחים בחו"ל הדור החדש צפוי להיות גדול ומרווח יותר מבעבר. היצע המנועים צפוי להישאר ללא שינויים משמעותיים וזאת עלולה להיות אחת מנקודות התורפה של הדגם. נותר רק לקוות שביונדאי יחליפו את תיבת ההילוכים האוטומטית המיושנת שמוצעת כרגע ברכב בתיבה חדשה, אולי תיבת הילוכים רציפה (שהותקנה לאחרונה דגמי ה-i25 עם אותו המנוע). בהמשך צפויה להציע יונדאי לראשונה גרסה ספורטיבית של ה-i20, עם מנוע חזק וכיול ספורטיבי יותר.

    הדגם החדש של יונדאי i20 צפוי להגיע ארצה בתחילת שנת 2015, שמסתמנת להיות כשנה מעניינת למדי בסגמנט הסופר-מיני. גם מאזדה 2 צפויה להתחדש ב-2015 עם דגם חדש לחלוטין, אליו צפויות להצטרף גרסאות משודרגות משמעותית של סקודה פאביה ושל אופל קורסה. ה-i20 הייתה המכונית הנמכרת ביותר בקטגוריה שלה בשנת 2013, עם למעלה מ-6,400 מסירות. הדגם החדש יצטרך להיכנס לנעליים גדולות למדי אך אם לשפוט על סמך הצלחתה של ה-i10 עד כה, כנראה שהוא גם יצליח.

    יונדאי i20

    dddd