תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

השכרת רכב בארץ- מה מציעות לנו חברות השכרת הרכב המובילות?

מה היתרונות של השכרת רכב ואיזה מסלולים שונים מציאות לנו חברות ההשכרה השונות?

  • 03-04-2014
  • מאת: תוכן שיווקי

שירותי השכרת רכב הם פופולאריים כל כך בזכות היתרונות הרבים שהם נושאים, גם עבור אנשים שיש בבעלותם רכב. כשרוצים לצאת לטיול בשטח ולא מתחשק ללכלך את האוטו, כשמגיעים חברים מחו"ל וצריכים רכב גדול יותר שיספיק לכולם, או מעוד אלף סיבות אחרות רבבות אנשים מדי יום בישראל מעדיפים לעשות שימוש בשירותי השכרת רכב.

מסלולים שונים לצרכים שונים

את שירותי השכרת הרכב נכון יהיה לחלק לשתי קטגוריות מרכזיות ושונות המשרתות צרכים שונים לחלוטין. השכרת רכב לפרק זמן קצר הוא שירות שמיועד לפרקי זמן שבין כמה ימים לכמה שבועות לכל היותר, אל מול ליסינג, שהוא למעשה שירות השכרת רכב לטווח ארוך העומד על ממוצע של שלוש שנים. ההשכרה לטווח הקצר באה לספק מענה נקודתי, בדרך כלל בעקבות מאורע או תקופת מעבר. ליסינג הוא פתרון שימוש יום יומי.

בשירותי השכרת רכב לטווח קצר נהנה הנהג מהמון הטבות ותנאים נוחים במיוחד.

* מחירים אטרקטיביים לאורך כל השנה עם היצע עשיר של רכבים שונים. בנוסף לכך מבצעים שונים שיוצאים בעונות ובתקופות מסויימות מעניקים הפחתה ניכרת בעלויות.

* הרכבים מצויידים בכל טוב, כך שהנהג נהנה מהווריאציה הטובה ביותר של דגם הרכב הנבחר.

* חברת השכרת הרכב מציעה ללקוחותיה את הצעת הביטוח הטובה ביותר שהיא יכולה לקבל. במקור שירות השכרת הרכב אינו כולל ביטוח לרכב, מה שמשאיר בידיו של הנהג זכות בחירה מוחלטת לגבי חברת הביטוח שאיתה הוא רוצה לעבוד. במקביל, חברת הרכב מציעה לנהג פתרון, שבו הוא יכול לבחור, או שלא, לשיקולו.

* בנוסף לכל אלה, חברה מקצועית ורצינית מציעה ללקוחותיה שירות, וזה מה שעושה את ההבדל. כמות הסניפים ואופן הפיזור שלהם, שעות פעילות שירות הלקוחות, יעילות וזריזות שירותי הדרך וכל יתר הדברים שהופכים את השימוש בשירות השכרת רכב לאטרקטיבי כל כך.

גם בשירותי הליסינג נהנה הלקוח מאפשרויות שונות.

* ליסינג פרטי או ליסינג תפעולי הן שתי האפשרויות שעומדות בפני השוכר. ליסינג פרטי הוא שירות השכרת רכב בלבד. השירות כולל שימוש ברכב, כשכל מה שנוגע לתפעול ותחזוקה של הרכב נמצא באחריותו של הנהג. עלות השירות נקבעת בהתאם לעלות הרכב, כשזו מחולקת לתשלומים חודשיים לאורך כל השימוש ברכב. בסיום תקופת ההתקשרות יכול הנהג לרכוש את הרכב תמורת תשלום היתרה או לשדרג את הרכב לרכב חדש יותר ולהמשיך לשלם עבורו תשלומים חודשיים נוחים. כמובן שקיימת האפשרות להחזיר את הרכב ולסיים את ההתקשרות.

* ליסינג תפעולי הוא שירות מקיף הכולל גם את דרישות התפעול והתחזוקה של הרכב. גובה התשלומים החודשיים בליסינג תפעולי גבוהים יותר מזה של הפרטי, אבל זה משום שהם כוללים את עלות הטיפולים, האגרות, הביטוח וכל מה שנדרש בכדי לעשות שימוש מלא ונח ברכב. בדרך כלל עם סיום ההתקשרות נהוג לשדרג את הרכב ולא לרכוש אותו, אם כי גם במקרה זה זו אפשרות שקיימת.

בנוסף לאלה חברות השכרת רכבים מציעות עוד מגוון של שירותים ללקוחותיהם. פתרונות מימון הוא אחד השירותים הנוחים יותר. מסלולי המימון הם גמישים, דינאמיים ונושאי ריבית אטרקטיבית למדי. בנוסף, שירותי מכירה וטרייד אין למבקשים גם הם חלק מסך הפתרונות שמציעות החברות.

רכישת רכב חדש או משומש הוא תמיד הזדמנות כדאית בחברת השכרת רכבים, שם ניתן להנות ממחירים אטרקטיביים, מבצעים, פתרונות מימון ותהליך קצר ונח. שירותי הטרייד אין במקביל מספקים מענה לאנשים שרוצים לשדרג את הרכב הישן מבלי לבזבז על כך חודשים ארוכים וכמויות בלתי נדלות של אנרגיה.

dddd