תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה ספורטאז'
  • קיה ספורטאז' 2014 בישראל

    קיה ספורטאז'

    קיה ספורטאז' מתעדכן לשנת 2014 עם מתיחת פנים קלה הכוללת בין השאר מנוע בנזין חדש וגרסת בסיס חדשה במחיר נמוך מבעבר - 150 אלף ש"ח.

    • 02-04-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    דגמי 2014 של קיה ספורטאז' מגיעים בימים אלו לישראל, לאחר שעברו מתיחת פנים קלה וקיבלו מספר עדכונים קלים. מדובר במתיחת פנים קלה יחסית, לפחות בכל הקשור לעיצוב, שנחשפה לראשונה לפני חודש בדיוק בתערוכת הרכב של ג'נבה. מתיחת הפנים נועדה לשמר את מעמדו של הספורטאז' כדגם המצליח ביותר של קיה באירופה, שם נמסרו כ-90 אלף רכבי ספורטאז' בשנת 2013 בלבד. גם בישראל זוכה הספורטאז' להצלחה נאה, כאשר בשנת 2012 היה הרכב הנמכר ביותר מסוגו בישראל ובשנת 2013 היה במקום הרביעי.

    במסגרת העדכונים לשנת 2014 תציע טלקאר, יבואנית קיה לישראל, את הספורטאז' ברמת אבזור חדשה – Urban. מדובר ברמת אבזור בסיסית חדשה המוותרת על פריטי אבזור כמו תאורת LED, בקרת אקלים, שמשות אחוריות כהות או מסילות גג, אך תאפשר להציג תג מחיר נמוך מבעבר – 150 אלף ₪. כך תנסה קיה להתחרות בגרסת ה-Prime של יונדאי ix-35 המחודש, שמוצעת במחיר דומה.

    קיה ספורטאז' 2014

    חידוש חשוב נוסף אצל קיה ספורטאז' 2014 מסתתר מתחת למכסה המנוע. שם מקבל הדגם מנוע 2.0 ליטרים חדש שמציג שיפור בנתוני ההספק, המומנט ודרגת זיהום האוויר. למנוע החדש הספק מרבי של 166 כוחות סוס (במקום 163 כוחות סוס במנוע הקודם), מומנט מרבי של 20.9 קג"מ (במקום 19.7 קג"מ במנוע הקודם) והוא נמצא בדרגת זיהום אוויר 11 או 12 (במקום דרגת זיהום אוויר 14 בדגם הקודם). נתוני צריכת הדלק אותם מציג היצרן עודכנו וכעת הם מעט פחות טובים מאלו שהציג הדור היוצא.

    בנוסף ניצלה קיה את ההזדמנות כדי לשפר את בידוד הרעשים של הספורטאז' והדגם החדש זוכה, בין השאר, לשמשה קדמית עם בידוד רעשים משופר ולתושבות משופרות ליחידת ההנעה. כמו כן בקיה עדכנו את מערך ההיגוי, את המוט המייצב ואת מערך המתלים.

    קיה ספורטאז' 2014

    מחירו של קיה ספורטאז' 2014 יחל כאמור ב-150 אלף ₪ לגרסת ה-Urban הכוללת 6 כריות אוויר, מערכת להתראה על לחץ אוויר נמוך בגלגלים (TPMS), בקרת ירידה במדרון, הגה וידית הילוכים בריפוד עור, בקרת שיוט, הפעלה אוטומטית של המגבים, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות' עם שליטה קולית ופנסי ערפל קדמיים.

    רמת האבזור LX תוסיף לכל אלו גם תאורת DRL מבוססת LED, חלון גג פנוראמי, חיישני נסיעה לאחור, ידיות דלתות וגריל קדמי בצבע כסף, מראות צד מתקפלות חשמלית, שמשות כהות ומסילות גג. מחירה יעמוד על 166 אלף ₪.

    רמת האבזור הבכירה תהיה EX והיא תוסיף על רמת האבזור LX גם מושבים בריפוד עור, קירור לתא הכפפות, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ומערכת מולטימדיה (התקנה מקומית). מחירה יעמוד על 175 אלף ₪.

    קיה ספורטאז' - מפרט טכני להורדה

    קיה ספורטאז' 2014

    dddd