תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אלפא
  • אלפא מיטו
  • אלפא ג'ולייטה
  • אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק החדשה 2014

    אלפא מיטו

    אלפא מציגה את דגמי 2014 של הג'ולייטה והמיטו תלתן ירוק ומשדכת להם תיבות הילוכים אוטומטיות.

    • 28-02-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק, גרסת הביצועים הספורטיבית של הג'ולייטה, מקבלת עדכונים קלים לשנת המודל 2014. בתחילת החודש הגיעו ארצה דגמי 2014 של אלפא ג'ולייטה, לאחר שאלו עברו מתיחת פנים קלה הכוללת שדרוג לתא הנוסעים וכן שדרוג לרמות האבזור שמוצעות בארץ. בשבוע הבא תציג היצרנית בתערוכת הרכב של ג'נבה את מתיחת הפנים של דגם התלתן הירוק, שקיבל כמה עדכונים קוסמטיים לצד עדכון מעניין לצד המכאני של המכונית.

    אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק 2014

    החידוש העיקרי שמציגה אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק 2014 מסתתר מתחת למכסה המנוע. הג'ולייטה מקבלת מנוע 1.75 ליטר טורבו-בנזין בהספק מרבי משודרג קלות של 240 כוחות סוס (לעומת 235 כוחות סוס בדגם היוצא). בנוסף מקבלת התלתן הירוק תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (TCT) עם שישה הילוכים, שתחליף את תיבת ההילוכים הידנית שהוצעה עד כה.

    המנוע המשודרג ותיבת ההילוכים החדשה ישדרגו קלות את הביצועים של המכונית ויקצצו 0.2 שניות מזמן הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש – 6.6 שניות לעומת 6.8 שניות בדגם היוצא.

    אלפא ג'ולייטה ומיטו תלתן ירוק 2014

    באותה הזדמנות, מקבלת אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק 2014 את שאר העדכונים שקיבלו הדגמים הרגילים מוקדם יותר השנה. בין היתר עדכונים אלו כוללים פנסי ערפל חדשים, חישוקי סגסוגת חדשים, סיומת חדשה לאגזוז, עיצוב שונה במעט למראות הצד ועוד. בתוך תא הנוסעים ניתן יהיה למצוא ריפוד עור משולב באלקנטרה למושבים, דוושות אלומיניום, תפירה חדשה לבלם היד וכמובן את מערכת השמע החדשה של אלפא, U-Connect.

    ועם כבר שדרוגים - אלפא משדכת את תיבת ההילוכים כפולת המצמדים גם למיטו תלתן ירוק. המיטו תמשיך להשתמש באותו מנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין עם 170 כוחות סוס וגם הביצועים של הדגם האוטומטי יישארו ללא שינוי – 7.3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש.

    מחברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומאו לישראל, נמסר כי שני הדגמים המשודרגים צפוים להגיע ארצה במהלך החודשים הקרובים.

    אלפא ג'ולייטה ומיטו תלתן ירוק 2014

    dddd