תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סוזוקי
  • סוזוקי קרוסאובר
  • סוזוקי קרוסאובר (SX4 החדש) בישראל

    סוזוקי קרוסאובר

    מחליפו של ה-SX4 הוותיק מגיע בימים אלו לישראל ויכונה סוזוקי קרוסאובר. ישווק בארץ עם אופציה למערכת הנעה כפולה ועם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. מחיר החל מ-110 אלף ש"ח.

    • 29-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הדור השני של סוזוקי SX4 מגיע בימים אלו ארצה ויכונה בישראל "סוזוקי קרוסאובר". ה-SX4 החדש נחשף לראשונה לפני כחצי שנה בתערוכת הרכב של ג'נבה והציג שינוי משמעותי בהשוואה לדגם היוצא. בעוד הדגם היוצא היה סוג של משפחתית קומפקטית, גבוהה יחסית ועם מערכת הנעה כפולה בחלק מהדגמים, הדגם החדש פוזל אל סגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים כדוגמת ניסאן קשקאי או יונדאי ix-35. גרסת הסדאן (4 דלתות) של הדגם החדש טרם נחשפה בדגם ייצור סדרתי אלא כדגם קונספט בלבד, שצפוי להגיע לייצור רק במהלך השנה הבאה.

    הדגם החדש יציע מידות נדיבות יותר משל הדגם היוצא ובניגוד לדגם היוצא יימכר בישראל גם בגרסה בעלת הנעה כפולה וגם בגרסה עם גיר ידני. לדגם החדש אורך של 430 סנטימטרים, כ-19 סנטימטרים יותר מהדגם היוצא. בסיס הגלגלים צמח בכ-10 סנטימטרים והוא יעמוד כעת על 260 סנטימטרים. נפח תא המטען גדל משמעותית והוא יעמוד כעת על 430-440 ליטרים (בהתאם למצב הכיסאות האחוריים), לעומת 253 ליטרים בלבד בדגם היוצא.

    סוזוקי קרוסאובר

    סוזוקי קרוסאובר יגיע לישראל כשהוא מצויד במנוע הבנזין המוכר של סוזוקי, בנפח של 1.6 ליטר ובהספק מרבי של 120 כוחות סוס. הוא יוצע בשידוך לתיבת הילוכים ידנית (5 הילוכים) או אוטומטית רציפה (עם אפשרות לתפעול ידני). הנעה קדמית תהיה סטנדרטית עם שתי תיבות ההילוכים אבל הדגם האוטומטי יוצע גם עם מערכת הנעה כפולה קבועה. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-18.1 קילומטרים לליטר בדגמי ההנעה הקדמית ו-17.5 קילומטרים לליטר בדגם ההנעה הכפולה (על פי נתוני היצרן, כמובן).

    סוזוקי קרוסאובר

    שלוש רמות אבזור יוצעו. הבסיסית, GLS, תוצע בדגם הידני ותכלול 7 כריות אוויר, בקרת יציבות (ESP), בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מערכת שמע מקורית עם חיבור USB ושליטה מההגה ומשענת יד מרכזית.
    הדגם האוטומטי יוצע ברמת האבזור GLX שתכלול בנוסף לכל אלו גם חישוקי סגסוגת, מסילות גג, פנסי ערפל קדמיים, קיפול מראות חשמלי, גלגל הגה בציפוי עור, בקרת אקלים מפוצלת, תא נוסף למשקפיים ומערכת עזר לזינוק בעלייה (Hill Hold). הדגם עם מערכת ההנעה הכפולה (AWD) יוצע ברמת האבזור הבכירה (GLX).

    סוזוקי קרוסאובר החדש - מפרט טכני להורדה

    מחירו של סוזוקי קרוסאובר יחל ב-110 אלף ₪ לדגם הידני ברמת האבזור GLS. מחירו של הדגם האוטומטי יחל ב-120 אלף ₪ לדגם ההנעה הקדמית ויגיע ל-140 אלף ₪ לדגם המצויד במערכת ההנעה הכפולה. השיווק צפוי להתחיל כבר בימים הקרובים.

    סוזוקי קרוסאובר

    dddd