תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן מיקרה
  • ניסאן מיקרה 2013 – נחשפה הגרסה האירופאית

    ניסאן מיקרה

    המיקרה הקומפקטית של ניסאן זוכה למתיחת פנים ראשונה, במסגרתה תשודרג איכות החומרים בתא הנוסעים ויעודכן העיצוב החיצוני.

    • 03-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מתיחת הפנים שצפויה לעבור במהלך שנת 2013 ניסאן מיקרה נחשפה כאן באתר כבר לפני כחודשיים וחצי. הדגם שנחשף אז היה הדגם שמיועד לשוק בתאילנד ובמזרח אסיה. כעת חושפת ניסאן-בריטניה תמונות ופרטים ראשונים של הדגם האירופאי, ששיווקו באירופה צפוי להתחיל כבר במהלך חודש ספטמבר הקרוב.

    הדור הנוכחי של המיקרה הוצג בעולם בשנת 2010 והגיע ארצה בתחילת שנת 2011. מתיחת הפנים שלו מגיעה מעט מוקדם מהצפוי, במיוחד אצל ניסאן שנחשבת ליצרנית רכב שמרנית למדי שמתיחות הפנים שהיא מבצעת לדגמים שלה אינן משמעותיות בדרך כלל. אך במקרה של המיקרה, המצב שונה לחלוטין. המיקרה תוכננה כמכונית גלובאלית שמיועדת להימכר גם בשווקי מזרח אסיה וגם באירופה. כתוצאה מכך, הדגם הנוכחי של המכונית הציג תא נוסעים עם איכות חומרים נמוכה יחסית, נקודה שספגה ביקורת רבה מצד עיתונאות הרכב האירופאית (והישראלית). מתיחת הפנים שנחשפת כעת אמורה לתקן בצורה משמעותית את המצב הזה.

    ניסאן מיקרה 2013

    מתיחת הפנים של ניסאן מיקרה האירופאית לשנת 2013 מתמקדת בתא הנוסעים. העיצוב הכללי נותר כמעט ללא שינוי אך איכות החומרים שונתה וגם גוון הפלסטיקה התחלף, מאפור בהיר לשחור. בקונסולה המרכזית הותקנו פתחי מיזוג אוויר חדשים (מלבניים במקום עגולים) ומערכת שמע מקורית משודרגת (הכוללת חיבור USB כסטנדרט). דיפוני הדלתות, ריפודי המושבים וידית ההילוכים הוחלפו וכעת הם יהיו איכותיים יותר. הדגמים המאובזרים יותר יקבלו גם מערכת התנעה ללא מפתח, הפעלה אוטומטית למגבים וגג שמש מקורי.

    ניסאן מיקרה 2013

    מבחוץ מקבלת ניסאן מיקרה 2013 נגיעות קלות שמשדרגות את העיצוב החיצוני. כפי שנחשף בדגם התאילנדי, הגריל הקדמי ומכסה המנוע עוצבו מחדש לקבלת מראה אגרסיבי יותר. מאחור, עודכנו יחידות התאורה שכוללות כעת תאורת LED  כסטנדרט. בפרופיל ניתן להבחין בחישוקי סגסוגת בעיצוב חדש, בקוטר של 15 או 16 אינטש' בהתאם לרמת הגימור.

    אין שינוי במפרט הטכני של הדגם. ניסאן מיקרה 2013 תמשיך להימכר עם אותו מנוע 1.2 ליטר בנזין (3 צילינדרים) שהספקו המרבי 80 כוחות סוס, המשודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית-רציפה (CVT). באירופה תוצע גם גרסה מוגדשת-על של אותו המנוע, בהספק מרבי של 97 כוחות סוס. מנוע מוגדש זה צפוי להיות המנוע העיקרי של ניסאן נוט החדשה, כך שייתכן שהפעם כן ישווק בישראל.

    קבלו עוד היום הצעה אטרקטיבית ברכישת מיקרה חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum.

    ניסאן מיקרה 2013

    dddd