תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן מיקרה
  • ניסאן מיקרה 2013 – מתיחת הפנים בדרך

    ניסאן מיקרה

    נחשפו תמונות ראשונות של ניסאן מיקרה המחודשת לשנת 2013, שזוכה לעיצוב חזית מחודש ולעדכונים קלים בתא הנוסעים.

    • 23-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    תמונות ראשונות ממתיחת הפנים שעברה ניסאן מיקרה לשנת 2013 פורסמו במהלך סוף השבוע. המיקרה (או אקו-מיקרה, כפי שהיא נקראת לעיתים בישראל), החלה את שיווקה בעולם במהלך שנת 2010 ולישראל הגיעה בתחילת שנת 2011. המיקרה תוכננה כמכונית גלובאלית, שתימכר בכ-150 מדינות ברחבי העולם. אך את עיקר הצלחתה היא חייבת בעיקר לשוקי הרכב של המזרח, ביניהם השוק ההודי והתאילנדי. לא פלא אם כך שבניסאן בחרו לחשוף את המכונית בתאילנד, שם היא משווקת תחת השם מארץ' (March).

    ניסאן מיקרה 2013

    מתיחת הפנים של ניסאן מיקרה 2013 היא קוסמטית בעיקרה. בחוץ ניתן להבחין בעיצוב חזית מעודכן ואגרסיבי יותר, הכולל גריל קדמי חדש עם צורת V כסופה שמדגישה את הסמל של ניסאן. עוד חודשו בחלק הקדמי יחידות התאורה, הפגוש הקדמי ופנסי הערפל - שזכו כולם לעיצוב חדש ועדכני יותר. מאחור ניתן להבחין בפגוש אחורי חדש ובפנסים בעיצוב שונה במעט. בפרופיל ניתן להבחין בחישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינטש' בעיצוב חדש.

    עדכונים קוסמטיים נוספים ניתן למצוא בתוך תא הנוסעים. השינוי העיקרי הוא במרכז הקונסולה המרכזית, שכעת תוצע עם מערכת שמע חדשה ועם פתחי מיזוג אוויר מרובעים (ולא עגולים, כפי שהיה עד כה). גם לוח השעונים מקבל עדכון קל, שכולל בעיקר שינוי בגווני הרקע של המכוונים וכן מחשב דרך חדש שיכלול מעתה הודעות ועדכונים נוספים.

    ניסאן מיקרה 2013

    המפרט הטכני של ניסאן מיקרה 2013 נשאר ללא שינוי והיא תוצע עם אותם מנועים ותיבות הילוכים שהוצעו עד כה. גם בישראל תמשיך להימכר המיקרה ככל הנראה עם מנוע ה-1.2 ליטר (3 צילינדרים) שמפיק 80 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית-רציפה (CVT).

    שיווקה של המיקרה החדשה בתאילנד יחל כבר בשבועות הקרובים. אם זאת, שהמיקרה שמשווקת בישראל מיוצרת במפעל אחר, הממוקם בהודו, וככל הידוע שם טרם החל ייצורו של הדגם המחודש. ככל הנראה יחל שיווקו של הדגם המחודש בישראל רק לקראת סוף השנה או אף בתחילת השנה הבאה.

    dddd