תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • גרייטוול
  • גרייטוול C10
  • גרייטוול C10 בישראל. מחיר החל מ-82 אלף ₪

    גרייטוול C10

    גרייטול משיקה בישראל את ה-C10, שתנסה לחדור הישראלי עם רשימת אבזור נדיבה ותיבת הילוכים ידנית.

    • 06-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרייטוול C10, מכונית הסופר-מיני הקומפקטית של יצרנית הרכב הסינית, תגיע בקרוב לישראל. בגרייטוול עשו את טבילת האש שלהם בשוק הרכב הישראלי כבר לפני כשנה וחצי, כשהשיקו בישראל את הטנדר סטיד שהיה אז הרכב הסיני השני ששווק בישראל (MG550 הקדימה אותו בשנה). ה-C10, סופר-מיני קומפקטית בעלת עיצוב מודרני, אמורה הייתה להתחיל ולהימכר בישראל כבר במהלך השנה שעברה (2012) אך ככל הנראה בעיות בתקינה האירופאית עקבו את הגעתה לישראל.  המכונית נחשפה לראשונה בפני קהל ישראלי בתערוכת הרכב אוטומוטור שנערכה בפסח האחרון.

    גרייטוול C10

    גרייטוול C10 מתהדרת בממדים המקובלים בקטגוריית הקומפקטיות, עם אורך כולל של 381 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 246 סנטימטרים. לישראל תגיע בשלב הראשון יחידת הנעה אחת, הכוללת מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ובהספק מרבי של 95 כוחות סוס המשודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד. הגרסאות בעלות התיבה האוטומטית הרציפה לא קיבלו בשלב זה תקינה אירופאית ולכן לא ישווקו בישראל.

    בגרייטוול ינסו לקרוץ לקהל הפרטי עם רשימת אבזור נדיבה יחסית למקובל בקטגוריית מחיר זו. ה-C10 תשווק עם רשימת אבזור הכוללת מערכת שמע מקורית, חישוקי סגסוגת, חלון גג, פנסי ערפל קדמיים, מראות צד עם קיפול חשמלי והגה מצופה עור. האבזור הבטיחותי כולל 2 כריות אוויר בלבד ובקרת יציבות.

    מחירה של גרייטוול C10 יעמוד על 82 אלף ₪, כאשר בתקופת ההשקה תינתן הנחה בגובה של 2,000 ₪ ממחיר זה.

    גרייטוול C10

    dddd