תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה קורולה
  • טויוטה קורולה
  • נחשף הקונספט של טויוטה קורולה החדשה

    טויוטה קורולה

    טויוטה חושפת את הקורולה פיורה קונספט, שמאפשרת לנו הצצה ראשונה אל עיצובה של הקורולה החדשה שתיחשף במהלך 2013.

    • 16-01-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    טויוטה חושפת טפח מעיצובה של הקורולה החדשה עם דגם קונספט חדש שנחשף אמש בתערוכת הרכב של דטרויט - טויוטה פוריה (Furia) קונספט. מדובר בקדימון שנועד "להציג לצרכנים רמזים לגבי עיצובה העתידי של הקורולה החדשה", כך כותבת טויוטה בהודעה שהוציאה לעיתונות. הקורולה הבאה, שהדגם הסדרתי שלה צפוי להופיע לקראת הסוף השנה, תהיה הדור ה-11 במספר בסדרת הדגמים המצליחה הזו של טויוטה, שהחלה את דרכה בשנות ה-60 של המאה הקודמת. בישראל שווקו באופן סדרתי חמשת הדורות האחרונים, מתחילת שנות ה-90 ועד היום.

    טויוטה קורולה פיורה

    אם לשפוט על פי עיצובו של דגם הקונספט, הדור הבא של טויוטה קורולה יזכה לעיצוב חדש ונועז הרבה יותר משל הדורות הקודמים, ששמרו בדרך כלל על עיצוב סולידי. הדגם החדש ממשיך את עיצוב החזית דגמי טויוטה הנוכחיים ולוקח אותו קדימה, אל שפת עיצוב חדשה בשם "Iconic Dynamism". לעיצוב החזית האגרסיבי תורמים גם פנסי החזית הקטנים המבוססים על תאורת LED מלאה, פריט שככל הנראה לא יעבור אל הדגם הסדרתי. גם חישוקי הסגסוגת שקוטרם 19 אינטש' לא ישרדו ככל הנראה את המעבר לדגם הסדרתי.

    טויוטה קורולה פיורה

    מה שכן ישרוד כנראה את המעבר לדגם הסדרתי הוא המידות. לקורולה פיורה קונספט בסיס גלגלים של 270 סנטימטרים (260 סנטימטרים בדגם הנוכחי), אורך כללי של 462 סנטימטרים (454 סנטימטרים בדגם הנוכחי) ורוחב של 180 סנטימטרים (176 סנטימטרים בדגם הנוכחי).

    בשלב זה לא מפרסמת טויוטה מידע נוסע בנוגע למגוון המנועים שיוצעו בדגם הסדרתי. הדגם האירופאי, שישווק בישראל, יקבל ככל הנראה את מנועי הדיזל החדשים שמפתחת טויוטה ביחד עם במוו בנפחים של 1.6 ו-2 ליטרים, לצד מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר שישודך לתיבת הילוכים אוטומטית.

    טויוטה קורולה פיורה

    dddd