ניסאן נבארה עשה צעד אחד קדימה לכיוון רכבי הפנאי, בהשוואה לטנדר אותו החליף (ניסאן ווינר). הנבארה קיבל מנוע טורבו-דיזל (2.5 ליטרים) מצוין, חזק וגמיש שמספק ביצועים טובים. תיבת ההילוכים אוטומטית עם חמישה הילוכים, נעילה וחלקה לשימוש. גם המתלים כוילו מחדש ולמרות שמדובר בטנדר קשוח נוחות הנסיעה מפתיעה לטובה. קצת חבל שתא הנוסעים של ניסאן נבארה עדיין מרגיש קשוח ומיושן. גם רמת האבזור הבטיחותי לא מרשימה כלל וכלל, עם שתי כריות אוויר בלבד וציון ריסוק שממש לא עושה חשק. לחובתו של הנבארה יש לזקוף גם מחיר גבוה יחסית, שבעבור בעלי עסק יתגלה כיקר יותר מזה של טנדרים גדולים כמו השברולט סילברדו והדודג' ראם. כך שבסך הכל, הנבארה הוא טנדר נעים וחביב אבל קצת יקר מידי ולא מספיק בטיחותי.
נוחות נסיעה; ביצועים;
מחיר; תא נוסעים לא מספיק מאובזר ואיכותי;
רכב עבודה שאוהב לכייף
ניסאן נבארה יוצע החל מחודש אוגוסט 2014 עם אפשרות לחמש שנות אחריות (או 200 אלף קילומטרים).
טנדר עבודה קשוח אך מאובזר, רכב שטח עם עבירות טובה אך גם עם יכולת שיוט נינוחה. ניסאן נבארה הוא טנדר רב שימושי.