ואו, איזו תעוזה. כשהונדה הציגו את הסיוויק האצ'בק שלהם בגרסת קונספט בתערוכת ז'נבה 2005, העולם לא האמין שכך, כמעט בדיוק, תיראה גם הגרסה הסדרתית. אבל זו לא איחרה להגיע, בפרנקפורט אותה שנה, ונראתה לא פחות חללית וייחודית. גם בפנים נמשך הקו העיצובי המקורי, ורמות האבזור עלו מדרגה – כמו גם המחיר. בתחילה היא הוצעה בארץ עם תיבות ידניות או רובוטיות, אך כשהגיעה גרסה אוטומטית רגילה ב-2009 המחירים ירדו לרמה שפויה יותר. חובבי האקשן יכולים ליהנות מגרסת ה-Type R הספורטיבית, בתנאי שהם עמידים למתלים נוקשים ביותר.
עיצוב ; מקוריות ; אבזור ; אקשן ב-Type R
יכולת כביש בינונית ; תיבות רובוטיות ; מחירים ; נוחות ב-Type R
כל הכבוד על העיצוב, פחות על הביצוע
: בתמורה לנוחות סבירה מינוס וצריכת דלק גבוהה בעיר מקבלים רכב עמוס בפיצ'רים בעל אחיזה מצויינת וביצועים טובים מאד ביחס לקטגוריה, ועל הדרך גם נראה מצויין! תת דגם:1.8 אוטומט Sport
המלצה -עיצוב מדהים, אבזור מצויין, אמינות יפנית וביצועים טובים. מצד שני גלגלי 17 אינץ' ומתלים קשיחים שפוגעים בנוחות בעיר. צריכת דלק: 9 קמ"ל בעירוני זריז ועד ל17 קמ"ל בשיוט רגוע.תא מטען גדול ונוח להטענה ומלא פתרונות אחסון אחרים.בעיר מרגיש קצת כבד ונוקשה.
לחיוב - אבזור, יציבות ונוחות בינעירונית, אחיזה, פרקטיות, עיצוב.
לשלילה - צריכת דלק עירונית, נוחות בעיר, אין שליטה על ההילוכים בגרסה האוטומטית (אין טיפטרוניק).
: רכב משפחתי מצוין שנפגע בעיקר מהתיבה הרובוטית בשנתון הזה. תת דגם:1.8 אוטומט Sport
המלצה -רכב משפחתי בעל עיצוב ספורטיבי קיצוני לאותם ימים, ולדעתי גם יותר יפה ומיוחד מהדגם שהחליף אותו. ממליץ בחום
לחיוב - מרווח למדי, תא מטען ענק יחסית לקטגוריה ומאובזר ( רמת גימור ספורט )ברמה שמביכה דגמי יוקרה מאותם שנים - כולל גג זכוכית פנורמי עם וילון חשמלי, התנעה בכפתור,חיישני אורות וגשם, בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים דיגיטלית ועוד. מעבר לכך, אמין מאוד, כל "הצעצועים" ברכב מתפקדים לאורך שנים, לא ביקר במוסך מעבר לטיפולים שוטפים. מעבר לכך, חסכוני בדלק - 1:13, מנוע חזק, אחיזת כביש גבוהה. נמכר תוך 3 ימים מהפרסום במחיר גבוה מהמחירון.
לשלילה - מחירי טיפולים גבוהים במוסכים המורשים, אין גלגל רזרבי, ובמקומו יש ערכת תיקון פנצ'ר שאמנם לא השתמשתי בה מעולם, אבל מחירי הצמיגים מסוג RUN FLAT יקרים מאוד - 1,000 ש"ח לצמיג! הגיר הרובוטי נעים בנסיעות רגועות, אולם מרגיז מאוד שמנסים לנהוג ספורטיבי, עם העברות הילוכים קופצניות.
: מבחוץ נראה כמו עוד הונדה סיוויק, מאחורי ההגה אתה מוכן לקרב תת דגם:2.0 R
המלצה -רכב חד, הגה מתקשר, נוקשה מעט.
לחיוב - אחיזה מעולה, מומלץ למחפשי רכב ספורט מבלי שכולם יסתכלו עליהם ברמזור. הגה מתקשר שגורם לך לחוש טוב יותר את האספלט, מתאים למשפחות בזכות תא מטען מרווח יחסית, אמינות אמינות אמינות. טיפולים שוטפים ותו לא.
לשלילה - אם יש לך בעיות גב, חשבון הבנק של הכירופרקט שלך יהיה מרוצה מהבחירה ברכב הזה.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על הונדה סיוויק הצ'בקעיצוב מדהים, אבזור מצויין, אמינות יפנית וביצועים טובים. מצד שני גלגלי 17 אינץ' ומתלים קשיחים שפוגעים בנוחות בעיר. צריכת דלק: 9 קמ"ל בעירוני זריז ועד ל17 קמ"ל בשיוט רגוע.תא מטען גדול ונוח להטענה ומלא פתרונות אחסון אחרים.בעיר מרגיש קצת כבד ונוקשה.
אבזור, יציבות ונוחות בינעירונית, אחיזה, פרקטיות, עיצוב.
צריכת דלק עירונית, נוחות בעיר, אין שליטה על ההילוכים בגרסה האוטומטית (אין טיפטרוניק).
רכב משפחתי בעל עיצוב ספורטיבי קיצוני לאותם ימים, ולדעתי גם יותר יפה ומיוחד מהדגם שהחליף אותו. ממליץ בחום
מרווח למדי, תא מטען ענק יחסית לקטגוריה ומאובזר ( רמת גימור ספורט )ברמה שמביכה דגמי יוקרה מאותם שנים - כולל גג זכוכית פנורמי עם וילון חשמלי, התנעה בכפתור,חיישני אורות וגשם, בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים דיגיטלית ועוד. מעבר לכך, אמין מאוד, כל "הצעצועים" ברכב מתפקדים לאורך שנים, לא ביקר במוסך מעבר לטיפולים שוטפים. מעבר לכך, חסכוני בדלק - 1:13, מנוע חזק, אחיזת כביש גבוהה. נמכר תוך 3 ימים מהפרסום במחיר גבוה מהמחירון.
מחירי טיפולים גבוהים במוסכים המורשים, אין גלגל רזרבי, ובמקומו יש ערכת תיקון פנצ'ר שאמנם לא השתמשתי בה מעולם, אבל מחירי הצמיגים מסוג RUN FLAT יקרים מאוד - 1,000 ש"ח לצמיג! הגיר הרובוטי נעים בנסיעות רגועות, אולם מרגיז מאוד שמנסים לנהוג ספורטיבי, עם העברות הילוכים קופצניות.
רכב חד, הגה מתקשר, נוקשה מעט.
אחיזה מעולה, מומלץ למחפשי רכב ספורט מבלי שכולם יסתכלו עליהם ברמזור. הגה מתקשר שגורם לך לחוש טוב יותר את האספלט, מתאים למשפחות בזכות תא מטען מרווח יחסית, אמינות אמינות אמינות. טיפולים שוטפים ותו לא.
אם יש לך בעיות גב, חשבון הבנק של הכירופרקט שלך יהיה מרוצה מהבחירה ברכב הזה.
אולי לא בדיוק חדשה אלא מחודשת. הונדה חושפת שדרוג רציני להונדה סיוויק האצ'בק.
זו אינה מתיחת פנים אלא דור תשיעי לסיוויק, המיועד תחילה לשוק האמריקאי. את ההבדלים תצטרכו לחפש בתוך הקנקן