דייהטסו סיריון מעולם לא התיימרה להציע מרווח פנים או תא מטען בגודל שמשתווה לזה של סופר-מיני אחרות בגודל מלא. הסיריון היא סוג של סופר-מיני קטנה, שמציעה מרווח פנים מרשים למדי בהתחשב בגודלה החיצוני (במיוחד במושב האחורי שנחשב למרווח למדי). לסיריון אופי עירוני, בעיקר בשל רגישותה לרוחות צד במהירויות גבוהות. גם מבחינת נוחות נסיעה היא לא מאיימת על מיטב תוצרת אירופה. אבל זה פחות משנה כשנזכרים שמנוע הבנזין של דייהטסו סיריון הושאל מחברת האם, טויוטה, ולא מפתיע אם כך לגלות שמדובר במכוניות אמינה מאוד וזולה לאחזקה. בשנת 2011 הופסק שיווקה בישראל בשל הפסקת ייצורו של הדגם במפרט אירופאי. מאז זוכה הסיריון להצלחה כמעט חסרת תקדים בשוק המשומשות ומביקושים גבוהים מאוד.
מרווח פנימי ; עיצוב חיצוני ופנימי
איכות ; בטיחות ; התנהגות כביש
אמינה, זולה לאחזקה ואלטרנטיבה מצוינת כמשומשת.
: אחד הרכבים האמינים שאפשר לקנות בישראל! תת דגם:1.3 אוטומט
המלצה -מאוד זול לתחזוקה. אפשר לטפל בחלקים חלופיים בכיף.חסכוני בדלק יחסית לרכב אוטומטי.תנוחת ישיבה גבוהה. יש מספיק מקום מאחורה לגבוהים.הרכב קצת יקר יחסית למתחרים ולכן יש לשקול לקנות רכבים אחרים
לחיוב - חסכוני בדלק ואמין מאוד. המון מקום ואכסון פנימי גדול, ואפילו יש מן כיור גדול לארנקים וכו'. טיפולים זולים מאוד
לשלילה - תא המטען קטן יחסית. לא בטוח שתוכלו להכניס עגלת תינוקות. המחלה היחידה של הרכב הזה זה חופש במסרק ההגה. לא ממש בעיה לתיקון ולא יקר. יש לי את הרכב הזה ויש לי פונטו ספייס 16V. הסיריון מרגישה קצת מצועצעת ויקרה הרבה יותר. אין מחשב רכב.
: חסכוני ועושה יופי של עבודה תת דגם:1.3 אוטומט
המלצה -רכב ליסינג חסכוני מאוד בדלק (לא לכולם יש דלקן...). קטן יחסית אבל ממש מרווח. נסענו איתו מעל 100 אלף קילומטרים בלי שום בעיה.
לחיוב - אמין מאוד, חסכוני בדלק, מזגן מעולה
לשלילה - לא יציב בכביש מהיר
Tzvika-Pick: קטנה, פשוטה ועירונית אבל מסתדרת גם מחוץ לעיר. תת דגם:1.3 אוטומט
המלצה -
לחיוב - מרווח פנים מרשים יחסית לממדים החיצוניים, תצרוכת דלק טובה, אמינות טובה, שפע של תאי אכסון בתא הנוסעים.
לשלילה - המנוע חלש והביצועים מחוץ לעיר לא מרשימים, תא המטען קטן מאוד, עיצוב פנימי מצועצע.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על דייהטסו סיריוןמאוד זול לתחזוקה. אפשר לטפל בחלקים חלופיים בכיף.חסכוני בדלק יחסית לרכב אוטומטי.תנוחת ישיבה גבוהה. יש מספיק מקום מאחורה לגבוהים.הרכב קצת יקר יחסית למתחרים ולכן יש לשקול לקנות רכבים אחרים
חסכוני בדלק ואמין מאוד. המון מקום ואכסון פנימי גדול, ואפילו יש מן כיור גדול לארנקים וכו'. טיפולים זולים מאוד
תא המטען קטן יחסית. לא בטוח שתוכלו להכניס עגלת תינוקות. המחלה היחידה של הרכב הזה זה חופש במסרק ההגה. לא ממש בעיה לתיקון ולא יקר. יש לי את הרכב הזה ויש לי פונטו ספייס 16V. הסיריון מרגישה קצת מצועצעת ויקרה הרבה יותר. אין מחשב רכב.
רכב ליסינג חסכוני מאוד בדלק (לא לכולם יש דלקן...). קטן יחסית אבל ממש מרווח. נסענו איתו מעל 100 אלף קילומטרים בלי שום בעיה.
אמין מאוד, חסכוני בדלק, מזגן מעולה
לא יציב בכביש מהיר
מרווח פנים מרשים יחסית לממדים החיצוניים, תצרוכת דלק טובה, אמינות טובה, שפע של תאי אכסון בתא הנוסעים.
המנוע חלש והביצועים מחוץ לעיר לא מרשימים, תא המטען קטן מאוד, עיצוב פנימי מצועצע.
ב-2010 חשפה דייהטסו את הבון, שהחליפה את הסיריון ביפן. אמש הצטרפה אליה סיריון חדשה, הפעם מאינדונזיה.
ה"סדר החדש" שעשה משרד האוצר בחישוב שווי השימוש של רכבי ההטבה (רכבי ליסינג) עורר מחדש את פלח השוק של הרכבים הקטנים הנמכרים בליסינג.