סיאט איביזה סטיישן היא האחות הגדולה והשימושית של האיביזה הצעירה והסקסית. לעומת גרסת ה-5 דלתות ה"רגילה", יש לה תוספת של כ-18 סנטימטרים לאורך הכללי וכ-140 ליטרים בתא המטען. כל זה אומר שהרבה יותר נוח להפוך אותה לאלטרנטיבה למכונית משפחתית או משפחתית קטנה (כמו יונדאי i25 וכו'). היצע המנועים הישראלי כולל את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין TSI המוכר משלל הדגמים של היצרנית וכן את מנוע ה-1.4 ליטר ללא טורבו הוותיק, שמוצע עם תיבת הילוכים ידנית ומחיר נמוך למדי. תא הנוסעים של סיאט איביזה סטיישן מציע רמת אבזור בינונית למדי וצבעים שחורים וקודרים, שגורמים לאווירה מעט קודרת.
שימושית; מחיר גרסת ה-1.4 ליטר הידנית;
תא נוסעים; נוחות נסיעה;
למי שרוצה איביזה, אבל צריך מקום לעגלות בתא המטען;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סיאט איביזה סטיישןמערכת מולטימדיה חדשה, מנועים חדשים ואיכות חומרים משופרת. העיצוב במתכנות "מצא את ההבדלים"
סיאט משיקה בישראל גרסה ידנית ומוזלת של האיביזה סטיישן - 74 אלף ש"ח לדגם ה-1.4 ליטר הידני ברמת אבזור גבוהה.
האיביזה של סיאט תתחדש במהלך 2012 עם מתיחת פנים קלה שתכלול עדכון מנועים ותא נוסעים חדש ואיכותי יותר.