סיטרואן, יצרנית הרכבים הידועים בנוחות ובקדמה שלהם, נוסדה בשנת 1913 ע"י אנדרה סיטרואן ועסקה בתחילה בייצור גלגלי שיניים תחת פטנט יחודי, שהפך בשנים הבאות לסמל החברה כפי שהוא נראה היום. כלי הרכב הראשון של החברה נקרא 'מודל A' והיה הראשון באירופה שנוצר בתהליך של פס ייצור. בשנת 1934 רכשה 'מישלין' הצרפתית את סיטרואן, ועל דגם ה"טראקסיון אוואנט" הציגה לראשונה את הצמיגים הרדיאליים שלה. שני דגמים של סיטרואן שזכו להצלחה מסחררת היו הדה-שבו (2CV) שנמכרה במשך ארבעה עשורים ובזמן השיא משך ההמתנה למכונית היה שש שנים (!) ודגם ה-DS, שכבר במהלך תערוכת פריז בה הוצגה נרשמו 12,000 הזמנות לדגם. בשנת 1968 רכשה את מזראטי ובעזרתה תכננה וייצרה את ה-SM – מכונית ספורט ייחודית שהקדימה את זמנה בעשרות שנים, אשר נחשבת מתקדמת גם היום. בשנת 1983 נפתרה ממזארטי, ושנה לאחר מכן החלה בשיתוף פעולה עם פיג'ו, שממשיך עד היום, ונקרא PSA. דגמי סיטרואן ידועים בעיצוב בולט, נוחות יוצאת דופן וחדשנות טכנולוגית. לאחרונה חזר היצרן להשתמש בשם DS, בו היא מסמלת את קו דגמי הספורט-יוקרה של החברה.

מחירון סיטרואן
חדשה ויד שניה
התייעצו איתנו בחינם לגבי מחירים ומבצעים לרכבים חדשים ומשומשים
או 0538095000

דגמים משומשים של סיטרואן

סיטרואן קקטוס טורבו – תכל'ס

פשוט, אבל גאוני. גימיקי, אבל פרקטי. בולט בלי לחורר את הכיס. סיטרואן קקטוס הוא רכב שאולי לא קל לעיכול לכל אחד – אבל מה זה טעים... יצאנו לסיבוב קצר עם גרסת הטורבו

מהפכת מחירים בלובינסקי

לובינסקי, יבואנית מכוניות פיג'ו, סיטרואן ו-MG לישראל מסכמת שנה של צמיחה ומציגה מחירים חדשים ואטרקטיביים לשלל הדגמים שלה

שוברת שוק – סיטרואן C1 ב-50 אלף שקלים

לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל מנצלת את היחלשות היורו כדי לחתוך במחירי מכונית המיני שלהם ה-C1 שתעלה 50 אלף שקלים ולמעשה תהייה המכונית החדשה הזולה בישראל

עבר, הווה, עתיד – השקת מותג DS בישראל

עם מושגים כמו רוח האוונגרד, לרגש את עולם הרכב ואסטטיקה צרפתית עם יכולות הנדסיות וטכנולוגיות – סיטרואן מסתערת על פלח הפרימיום עם מיתוג נפרד לדגמי DS

close1 מבצע

close1
תודה על פניתך

נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם