סיאט, ששמה הוא ראשי תיבות בלועזית שפירושם: "חברה ספרדית לייצור מכוניות נוסעים", נוסדה בשנת 1950 ע"י נשיא ספרד דאז פרנסיסקו פרנקו במטרה לייצר מכוניות לתושבי ספרד. לאחר נפילת המשטר והפיכת השלטון לדמוקרטי, נדרשה סיאט למצוא גב כלכלי מוצק אחר. הייתה זו פיאט שנמצאה מתאימה והחברה הספרדית אחלה לשווק את דגמי פיאט תחת רישיון. בשנת 1982 חתמה סיאט על הסכם עם פולקסוואגן, המאפשר לשתיים שיתוף פעולה טכנולוגי ושיווקי. תוצאותיו הראשונות של שיתוף פעולה זה היו דגמי האיביזה והטולדו. עד סוף שנות ה-80 השלימה פולקסוואגן את השתלטותה על סיאט, והחלה לשווק את דגמי היצרן הספרדי לצעירים, תוך שהיא יוצרת להם תדמית של רכבים ספורטיביים, צעירים וחדשניים בעלי עיצוב אופנתי. בכדי להשתפר בתחום זה, פרצה סיאט לתחום המרוצים בסערה, כשהיא קוטפת תארים בליגות השונות כבר בשנים הראשונות, בזמן שהיא עוקפת יצרנים ותיקים כמו ב.מ.וו ואלפא-רומיאו. לישראל מיובאת סיאט ע"י צ'מפיון מוטורס וכוללת בתוכה 3 דגמים בלבד: האיביזה הקומפקטי, הלאון המשפחתית והמיניוואן של החברה – אלטאה.

מחירון סיאט
חדשה ויד שניה
התייעצו איתנו בחינם לגבי מחירים ומבצעים לרכבים חדשים ומשומשים
או 0538095000

דגמים משומשים של סיאט

מבחן דרך - סיאט איביזה 1.0 ליטר STYLE

שלחנו את חבר הפורום יוליאן פרייליך, להתייחד עם איביזה המחודשת לשלושה ימים ולחזור אלינו עם תובנות על הריענון האחרון שלה, זה מה שיש לו להגיד...

סיאט איביזה המחודשת בישראל

מתיחת הפנים שעברה סיאט איביזה מגיעה לישראל. תוצע עם מנועים חדשים ורמת אבזור משודרג, ללא שינוי מהותי במחירים. החל מ-76 אלף ש"ח לדגם ידני.

מבחן דרך – סיאט לאון קופרה – שובו של איש העטלף

חבר הפורום falou נשלח לשלושה ימים בסיאט קופרה החדשה והתבקש לחזור עם חוות דעת על ההצעה של סיאט לקומפקטית חמה. קיבלנו קומיקס של באטמן...

דה סילבה ופולקסווגן כבר לא

וולטר דה סילבה, המעצב הראשי בקבוצת פולקסווגן עוזב את הקונצרן לאחר 17 שנים בקבוצה. אלו חמש המכוניות שלו שאהבנו ועדיין אוהבים

close1 מבצע

close1
תודה על פניתך

נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם