סיאט, ששמה הוא ראשי תיבות בלועזית שפירושם: "חברה ספרדית לייצור מכוניות נוסעים", נוסדה בשנת 1950 ע"י נשיא ספרד דאז פרנסיסקו פרנקו במטרה לייצר מכוניות לתושבי ספרד. לאחר נפילת המשטר והפיכת השלטון לדמוקרטי, נדרשה סיאט למצוא גב כלכלי מוצק אחר. הייתה זו פיאט שנמצאה מתאימה והחברה הספרדית אחלה לשווק את דגמי פיאט תחת רישיון. בשנת 1982 חתמה סיאט על הסכם עם פולקסוואגן, המאפשר לשתיים שיתוף פעולה טכנולוגי ושיווקי. תוצאותיו הראשונות של שיתוף פעולה זה היו דגמי האיביזה והטולדו. עד סוף שנות ה-80 השלימה פולקסוואגן את השתלטותה על סיאט, והחלה לשווק את דגמי היצרן הספרדי לצעירים, תוך שהיא יוצרת להם תדמית של רכבים ספורטיביים, צעירים וחדשניים בעלי עיצוב אופנתי. בכדי להשתפר בתחום זה, פרצה סיאט לתחום המרוצים בסערה, כשהיא קוטפת תארים בליגות השונות כבר בשנים הראשונות, בזמן שהיא עוקפת יצרנים ותיקים כמו ב.מ.וו ואלפא-רומיאו. לישראל מיובאת סיאט ע"י צ'מפיון מוטורס וכוללת בתוכה 3 דגמים בלבד: האיביזה הקומפקטי, הלאון המשפחתית והמיניוואן של החברה – אלטאה.

מחירון סיאט
חדשה ויד שניה
התייעצו איתנו בחינם לגבי מחירים ומבצעים לרכבים חדשים ומשומשים
או 0538095000

דגמים משומשים של סיאט

סיאט ארונה נחשפת - עוד קיסם למדורה

גם סיאט נכנסת לפלח הג'יפונים הקטנים, ובוחרת לעשות את זה בדרך הכי בטוחה שאפשר

סיאט משיקה אטקה FR

סיאט משיקה גרסת FR לג'יפון שלה. עם אבזור ספורטיבי ומנוע חדש

מסתפקת - סיאט לאון קופרה המחודשת בישראל

מתיחת הפנים של סיאט לאון קופרה נשארת עם אותו הספק ומחיר, ומסתפקת בעדכון עיצוב עדין

מסכמים - 3 שנים עם סיאט לאון 1.8 אוטומטית

אחרי שלוש שנים (שהרגישו כמו הרבה יותר), הגיע זמנה של הלאון להחליף ידיים. עכשיו אפשר לסכם את מה שהיה ואיך שהיה

close1 מבצע

close1
תודה על פניתך

נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם