לנצ'יה הוקמה בשנת 1906 ע"י וינצ'נזו לנצ'יה, שהיה נהג המרוצים המצליח של פיאט עד אותה שנה. הדגם הראשון תחת ייצור החברה- טיפו 51 (או בשמו המסחרי- אלפא), הציג תכנון הנדסי מתקדם ומנוע מתוחכם אשר הביאו לביצועים נאים. במהלך השנים הבאות הקפידה לנצ'יה להיות בחוד חזית הטכנולוגיה, כשהיא מעסיקה את המובילים שבמהנדסים האיטלקיים. השם לנצ'יה נקשר אצל רבים לעולם המרוצים, תחום בו שלטה עוד בשנות ה-50, עת נהג בקבוצה אלברטו אסקארי (שנהרג בשנת 1955), וכן למרוצי הראלי – זוכת 11 תארי אלופת העולם, עם דגמים כמו: פולביה, סטראטוס, 037 והדלתא HF 4X4. בשנת 1969 הועברה לנצ'יה לבעלות פיאט, שהחליטה למקד את לנצ'יה בסגמנט רכבי היוקרה, לאחר רכישת אלפא רומיאו שהופקדה על תחום הביצועים והספורט. כיום משווקת לנצ'יה בישראל שני דגמים בלבד: האפסילון הקטנה והחדשנית, וכן הדלתא שמציעה יוקרה איטלקית במחיר נמוך מהמקבילות.

מחירון לנציה
חדשה ויד שניה
התייעצו איתנו בחינם לגבי מחירים ומבצעים לרכבים חדשים ומשומשים
או 0538095000

דגמים משומשים של לנציה

לנצ'יה אפסילון 2016 – עוד מתיחת פנים

לנצ'יה אפסילון עוברת מתיחת פנים קלה נוספת, אך עתידו של המותג נראה אפור מתמיד.

אוטודיל פותחת את סניף פלמחים

אוטודיל, חברת הטרייד אין הביתית של צ'מפיון מוטורס, פותחת את הסניף הרביעי שלה דרומית לראשון לציון ושמה על הכוונת את איזור השפלה והדרום

לנצ'יה פולביה קופה קונספט – הפספוס?

רומן מסתכל אחורה על לנצ'יה ועל הפולביה קונספט, וחושב על מה היה יכול להיות

2015 עפ"י סמל"ת - גדילה, צמיחה ודגמים חדשים

קבוצת סמל"ת מסכמת את שנת 2014 ושמה פעמיה לכיוון שנה חדשה של צמיחה נוספת, 7 דגמים חדשים ונתח שוק שימשיך לגדול

close1 מבצע

close1
תודה על פניתך

נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם