מוסך אפק

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו למוסך אפק

התמחויות כלליות: מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; מיזוג אוויר; חשמלאות רכב;

תאור העסק:מוסך אפ"ק הינו מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה משנת 1965 עם מוניטין של 46 שנים.המוסך נותן שירות כללי לכל הרכבים כולל רכבי שטח . למוסך מספר מחלקות ובניהם: מחלקת מכונאות רכב, מחלקת דיאגנוסטיקה, מחלקת מיזוג אויר ומחלקת חשמל רכב.

אודות מוסך אפק

מוסך אפק מנוהל על ידי אמנון כהן, מכונאי בחסד עם ניסיון עצום ובגיבוי טכני של יורם לוי הבן של המייסדים סעדיה לוי.

הצוות המקצועי הינו אדיב ונעים הליכות, ההרגשה היא ביתית ומזמינה, והתיקון הינו ברמה הגבוהה ביותר עם ציוד טכני וממוחשב מהמתקדמים ביותר במשק.

מחלקות מוסך אפק

מכונאות
מחלקת המכונאות הינה המחלקה הראשית של המוסך אשר מצוידת במיטב הכלים ומיטב המכונאים כאשר הבכיר מבניהם עם ניסיון של מעל 40 שנים. למחלקת המכונאות יש ניסיון עשיר ביותר במכונאות רכב כללית לכל סוגי הרכב כולל התמחות ברכבי שטח מכל הסוגים.

דיאגנוסטיקה
מחלקת הדיאגנוסטיקה הינה מחלקת האבחון אשר יש ברשותה את המידע הטכני והציוד הטכני להתחבר ולפתור בעיות לכלל הרכבים בארץ. המחלקה מצוידת במספר סורקי תקלות ובציוד אבחון המתקדם ביותר בארץ.
המחלקה מנוהלת ע"י יורם לוי, אוטוריטה בתחום, ובעל הסמכה במכונאות רכב ומאסטר בדיאגנוסטיקה בכל תחום הרכב .

מיזוג אוויר
מחלקת מיזוג אויר הינה מחלקה אשר מטפלת בכלל בעיות מיזוג האוויר והחימום ברכב וגם היא מצוידת כראוי למוסך מתקדם ומנוהלת ע"י יורם לוי, בעל הסמכה למיזוג אויר ברכב.

חשמלאות רכב
מחלקת חשמל המצוידת בכל ציוד האבחון והכלים הייחודיים לה אשר נותנת פתרונות מהירים ואיכותיים לכלל בעיות החשמל. מחלקה זו מנוהלת גם כן ע"י יורם לוי.

והכי חשוב, המוסך הינו מוסך משפחתי, חם, לבבי ומזמין. ההרגשה היא משפחתית ואכפתית, והביקור במוסך תמיד מלווה בחיוך כאשר החיוך נשאר גם לאחר סיום הטיפול וגמר החשבון.

הינכם מוזמנים להתרשם מאיתנו,

מכל הלב,

בברכה,

אמנון כהן

מוסך אפ"ק

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך אפק (0)

כתוב חוות דעת
dddd