תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי סנטה פה
  • יונדאי סנטה פה
  • יונדאי סנטה-פה החדש מושק בישראל

    יונדאי סנטה פה

    יונדאי משיקה בישראל את הסנטה פה החדש, בגרסאות 5 ו-7 מקומות ועם מנועי בנזין ודיזל. מחיר - החל מ-225 אלף ש"ח.

    • 14-11-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    חברת כלמוביל משיקה הבוקר את יונדאי סנטה-פה החדש בישראל. זהו הדור השלישי במספר של הדגם, שהוצג לפני כמה חודשים באירופה. הוא מבוסס על פלטפורמה חדשה ויגיע לארץ עם מנוע הבנזין החדש של הקבוצה, מסדרת Theta II GDI. הדגם החדש יהיה מעט גדול מקודמו, עם תוספת של כ-3 סנטימטרים לאורך הכללי וכ-4.5 סנטימטרים למרווח הברכיים של היושבים בשורת המושבים השנייה.

    דגש מיוחד הושם על עניין האבזור. כאן יציע יונדאי סנטה-פה החדש רשימת אבזור נדיבה יותר משהציג הדור הקודם ונדיבה באופן כללי, ללא שינוי מהותי ברמות המחירים שהיו לדור הקודם. האבזור הבטיחותי של כל הדגמים כולל 7 כריות אוויר, בקרת יציבות (שכוללת גם בקרת יציבות לנגרר), משענת גב אקטיבית ומכסה מנוע אקטיבי להגנה על הולכי רגל. הרכב זכה לציון הגבוה ביותר (Top Safety Award) במבחני הריסוק האמריקאים.

    יונדאי סנטה פה החדש

    הרכב יוצע בשלוש רמות אבזור - פרימיום, סופרים ועלית. דגם הבסיס (פרימיום) כולל בין היתר בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים במושב האחורי, בקרת שיוט, הגה כוח חשמלי עם תגבור משתנה (Flex Steer), תאורת DRL  מבוססת LED, תאורה עוקבת פנייה, הגה מצופה עור ומערכת מולטימדיה עם חיבורי AUX  ו-USB.
    רמת האבזור הבכירה יותר, סופרים, תוסיף לכל אלו גם גג שמש פנוראמי. רמת האבזור הגבוהה ביותר, עלית, מוסיפה לגג השמש גם מצלמת אחורית מקורית, התנעה ללא מפתח, בלם חניה חשמלי שכולל גם עצירה אוטומטית בפקקים (AutoHold), פנסי קסנון  ופנסי חזית אדפטיביים.

    להורדת הקטלוג המלא

    יונדאי סנטה פה החדש

    יונדאי סנטה-פה החדש יוצע כאן עם שני מנועים - בנזין ודיזל. דגם הבנזין מצויד כאמור במנוע הבנזין החדש של הקבוצה, Theta II GDI, בנפח 2.4 ליטרים ובהספק מרבי של 192 כוחות סוס. דגם הדיזל ימשיך להשתמש במנוע הקודם, טורבו-דיזל מסילה משותפת בנפח 2.2 ליטרים ובהספק מרבי של 197 כוחות סוס. שני המנועים ישווקו עם תיבת הילוכים אוטומטית (6 הילוכים) ושניהם בדרגת זיהום 14.

    מחירו של יונדאי סנטה פה החדש יחל ב-224,900 ₪ לדגם הבנזין ברמת האבזור Premium ובגרסת ה-5 מושבים.
    בנזין Premium בגרסת 7 מושבים - 237,900 ₪.
    בנזין Supreme בגרסת 7 מושבים - 250,000 ₪.
    דיזל Supreme בגרסת 7 מושבים - 265,000 ₪.
    בנזין Elite בגרסת 7 מושבים - 265,000 ₪.

    יונדאי סנטה פה החדש

    יונדאי סנטה פה החדש

    dddd