תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורד
  • פורד פיאסטה
  • פורד פיאסטה
  • פורד פיאסטה מתחדשת – מתיחת פנים לשנת 2013

    פורד פיאסטה

    תמונות ופרטים ראשונים של מתיחת הפנים שעוברת פורד פיאסטה לקראת שנת 2013. תקבל מנוע אקו-בוסט חדש ומערכות בטיחות חדשות.

    • 05-09-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    תמונות ראשונות של פורד פיאסטה המחודשת לשנת 2013 פורסמו לקראת השקתה הרשמית של המכונית בעוד כחודש בתערוכת הרכב של פריז. פורד מפרסמת מעט מאוד פרטים על מתיחת הפנים בשלב זה ושורת את רוב המידע להשקה הרשמית. אך הרושם העולה מהתמונות ברור למדי - מדובר במתיחת פנים שמתמקדת בעיקר בעיצוב החיצוני, בעדכון היצע המנועים ובעדכונים קלים ביותר לתא הנוסעים. כמו כן, תמונות ריגול שפורסמו בחודשים האחרונים חשפו כי הפיאסטה המחודשת תושק בהמשך ככל הנראה גם בתצורת סדאן (4 דלתות).

    פורד פיאסטה 2013

    בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, מקבלת פורד פיאסטה 2013 עיצוב חזית חדש עם גריל קדמי גדול יותר שמעניק למכונית עיצוב אגרסיבי יותר עם דמיון רב לדגמים האמריקאים החדשים של פורד. פנסי החזית עודכנו גם הם וכוללים כעת תאורת DRL מבוססת LED כסטנדרט. תא הנוסעים זוכה לעדכונים קלים בדיפון המושבים ולמערכת שמע חדשה. לראשונה בפיאסטה תוצע מערכת ה-FORD Sync, שהיא למעשה מערכת שליטה קולית על הטלפון הסלולארי.

    פורד פיאסטה 2013

    רשימת העדכונים הטכניים-מכאניים שמקבלת פורד פיאסטה המחודשת לשנת 2013 כוללת אופציה למערכת בטיחות אקטיבית בשם Active City Stop, שאמורה למנוע תאונות חזית במהירויות נסיעה עירוניות. חידוש נוסף הוא מערכת ה-MyKey, סוג של מערכת "אח גדול" שתאפשר להורים להגביל את המהירות המרבית של הרכב ואת העוצמה המרבית של מערכת השמע ברכב כשאחד מהילדים לוקח את מפתחות הרכב.

    אך החידוש החשוב מכולם הוא מנוע ה-EcoBoost החדש שתקבל הפיאסטה. מדובר במנוע 3 צילינדרים חדש בנפח ליטר בודד שאמור להציע צריכת דלק נמוכה במיוחד וביצועים של מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי. בפורד לא מפרסמים בשלב זה את הנתונים הרשמיים של המנוע החדש.

    פורד פיאסטה 2013

    dddd