תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל אדם
  • אופל אדם – עירונית חדשה ומסוגננת

    אופל אדם

    תמונות ראשונות של אופל אדם, המכונית העירונית החדשה והמעוצבת של אופל שצפויה להגיע ארצה במהלך 2013.

    • 11-07-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    הכירו את המצטרפת החדשה לקטגוריית רכבי המיני הקטנים - אופל אדם. באופל הלכו כאן על כל הקופה ובניגוד ליצרניות רכב אחרות שמעדיפות לייצר את מכוניות המיני הקטנות שלהן כשהן ערומות מעיצוב ומאבזור, מציגה אופל מכונית מעוצבת ומאובזרת מאוד. האדם תוצע במגוון רחב של שילובי צבעים, כולל אופציה לשני גווני גג שונים (שחור ולבן) ושלל גוונים גם בתא הנוסעים.

    אופל אדם

    לאופל אדם אורך של כ-370 סנטימטרים, רוחב של 172 סנטימטרים ובסיס גלגלים של 231 סנטימטרים. מידות אלו ממקמות אותה בחלק העליון של קטגוריית מכוניות המיני מבחינת אורך, אך דווקא בחלק התחתון של הקטגוריה בכל הנוגע לבסיס הגלגלים (הפרמטר החשוב ביותר לקביעת מרווח הפנים). יהיה מעניין לראות כיצד הצליחה אופל להתמודד עם סוגיה זאת.

    מבחר המנועים בו תצויד אופל אדם יכלול בשלב הראשון שלושה מנועי בנזין. גרסת הבסיס תצויד במנוע בנפח 1.2 ליטר המפיק כ-70 כוחות סוס ומעליו ישווקו שני מנועי בנזין בנפח 1.4 ליטר בהספקים של 87 ו-100 כוחות סוס. כל המנועים ישווקו עם תיבת הילוכים ידנית (5 הילוכים) ועם אופציה למערכת Start&Stop. בהמשך צפוי לגדול היצע המנועים, עם הצטרפותם של מנועי טורבו קטנים להיצע המנועים.

    אופל אדם

    האבזור הבטיחותי שתציע אופל אדם כולל 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת עזר לזינוק בעליה ושני חיבורי ISOFIX כסטנדרט. כאופציה בתוספת תשלום תציע אופל גם את מערכת העזר בחניה, ה-Park Assist,שתזהה חניות פנויות בגודל המתאים ותסובב את ההגה במקומו של הנהג כדי להשתחל לחניה בצורה מושלמת. עוד תציע רשימת האבזור של המכונית הגה כוח חשמלי עם מצב CITY, מערכת שמע מקורית עם חיבורי USB ובלוטות' הכוללת גם ממשק לאייפון ולאנדרואיד, תאורת אווירה מבוססת LED בתקרת הרכב ותאורת DRL מבוססת LED.

    אופל אדם החדשה תוצג לראשונה בתערוכת הרכב הקרובה של פריז, שתיפתח בספטמבר הקרוב. שיווקה באירופה יחל בתחילת 2013 ואלינו היא תגיע ככל הנראה רק לקראת אמצע שנת 2013.  

    אופל אדם

    dddd