תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל אסטרה סדאן
  • אופל אסטרה סדאן – חשיפה רשמית

    אופל אסטרה סדאן

    גרסת הסדאן של אופל אסטרה נחשפה אמש בתמונות רשמיות ובאופל ישראל ממהרים להכריז – עוד השנה בישראל.

    • 07-06-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    תמונות ראשונות של אופל אסטרה סדאן פורסמו אמש לקראת השקתה הרשמית של המכונית בתערוכת הרכב של מוסקווה בסוף אוגוסט. אין זה מקרי, שכן באופל מציינים כי שוק הרכב הרוסי צפוי להיות אחד מהשווקים העיקריים של דגם הסדאן החדש, ביחד עם שוק הרכב הטורקי. אין זה אומר שהאסטרה סדאן לא תשווק גם בשאר מדינות אירופה, באופל מאמינים כי הדגם החדש יגדיל את מכירותיה של האסטרה גם בשאר מדינות אירופה.

    אופל אסטרה

    אופל אסטרה סדאן תציע מידות נדיבות למדי - אורכה 466 סנטימטרים, רוחבה 181 סנטימטרים ובסיס הגלגלים שלה עומד על 268.5 סנטימטרים. נפח תא המטען עומד על כ-460 ליטרים וקיפול של המושב האחורי יוכל להגדיל את נפחו עד ל-1,010 ליטרים. רשימת האבזור המלאה טרם פורסמה אך היא צפויה לכלול בחלק מהדגמים מערכת מתלים אקטיבית, פנסי קסנון ומערכת ניווט מקורית.

    מגוון המנועים שיוצע באסטרה סדאן יהיה רחב ויכלול לא פחות מ-7 מנועים שונים - ארבעה מנועי בנזין ושלושה מנועי טורבו-דיזל. ליין מנועי הבנזין יכלול מנועי 1.4 ליטר עד 1.6 ואף כמה מנועים מוגדשים, בהספקים של 100 עד 180 כוחות סוס. שלושה מתוכם ישווקו עם אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית. שלושת מנועי הדיזל יוצעו בהספקים של 95 עד 130 כוחות סוס עם אופציה למערכת Start&Stop. בהמשך יקבלו דגמי הסדאן של האסטרה גם סדרת מנועי ה-1.6 ליטר החדשה של אופל.

    לדברי אילן טל, מנכ"ל משותף באופל ישראל - "אופל ישראל תמשיך להגדיל את היצע הדגמים המוצעים לקהל הלקוחות הישראלי. הדגם החדש צפוי להגיע לארץ עד לסוף השנה, אולם טרם נקבע מה יהיה מחירו הסופי. כמו כל דגמי אופל, המחיר יהיה מחיר תחרותי."

    אופל אסטרה סדאן

    dddd