תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורד
  • פורד אקו-ספורט – הגרסה הסדרתית

    פורד

    הג'יפון החדש של פורד, האקו-ספורט, יושק בעולם לקראת סוף 2012 ויתחרה בניסאן ג'וק ודומיו.

    • 24-04-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    את החשיפה הרשמית והסופית שלו מקבל פורד אקו-ספורט החדש בתערוכת הרכב של בייג'ינג. האקו-ספורט החדש של פורד הוא קרוסאובר קטן (ג'יפון) ועירוני, המיועד לכ-100 שווקים ברחבי העולם וביניהם ככל הנראה גם השוק הישראלי. לאחר שכבר חשפה פורד תמונות של גרסאות טרום-ייצור, הגיעה פורד לבייג'ינג עם הדבר האמיתי - גרסת הייצור הסופית.

    פורד אקו-ספורט

    כמו אצל יצרניות רכב רבות אחרות, גם פורד אקו-ספורט הוא למעשה גרסה מוגבהת ומעוצבת של מכונית סופר-מיני. במקרה של פורד, מבוסס האקו-ספורט על הדור האחרון של פורד פיאסטה ודומה לו במידותיו (מידות רשמיות טרם פורסמו). העיצוב שונה כמעט לחלוטין מעיצובה של הפיאסטה עם קווים חדים ואגרסיביים. הגריל הקדמי הענק והגלגל הרזרבי שתלוי על השמשה האחורית מעניקים לו מראה קרבי במיוחד.

    פורד אקו-ספורט

    פורד אקו-ספורט צפוי לשלב בתוכו כמה מהטכנולוגיות החדשות ביותר של פורד. הוא יהיה הראשון שיושק עם מנוע האקו-בוסט (EcoBoost) החדש של פורד - מנוע 3 צילינדרים מוגדש בנפח ליטר אחד המפיק כ-120 כוחות סוס. הוא גם יהיה הראשון שיקבל את מנוע הבנזין האטמוספרי החדש של פורד, בנפח 1.5 ליטרים. תיבות ההילוכים יהיו ידניות או אוטומטיות-רובוטיות כפולות מצמדים.

    בתוך תא הנוסעים ישווק פורד אקו-ספורט עם רשימת אבזור הכוללת ארבע כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת למניעת דרדור (Hill Launch), מערכת שמע עם חיבורי USB, Aux, iPod ובלוטות, צג LCD מקורי וחיישני חניה מקוריים.

    פורד אקו-ספורט

    dddd