תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיטרואן
  • סיטרואן DS4
  • סיטרואן DS4 מגיעה לישראל

    סיטרואן DS4

    מצטרפת חדשה לסידרת ה-DS של סיטרואן בישראל - סיטרואן DS4. המחיר - החל מ-158 אלף ש"ח.

    • 10-04-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    בלובינסקי מרחיבים את ליין דגמי הפרימיום של סיטרואן עם השקתה של סיטרואן DS4 בישראל. ה-DS4 היא המכונית השנייה מסדרת ה-DS שמגיעה ארצה, מצטרפת אל סיטרואן DS3 שהושקה בישראל לפני כשנה וחצי ואליה תצטרף בקרוב גם סיטרואן DS5.

    סיטרואן DS4

    סיטרואן DS4 תשווק בישראל, לפחות בשלב זה, גם מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.6 ליטר המפיק 163 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית. גרסה זו מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות וממשיכה למהירות מרבית של 212 קמ"ש. בהמשך צפויה להגיע ארצה גם גרסה חזקה יותר של אותו המנוע שתפיק כ-200 כוחות סוס אך בשידוך לתיבה ידנית בלבד.

    סיטרואן DS4

    שלוש רמות אבזור יוצעו עבור סיטרואן DS4 בישראל. כל שלושת הגרסאות ישווקו עם אבזור הכולל 6 כריות אוויר, חישוקי סגסוגת, תא כפפות מקורר, פנסי ערפל, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה ותאורת עזר לפנייה (Cornering Light).

    רמת האבזור הבסיסית, Chic, תשווק עם חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש' ומחירה יעמוד על כ-158 אלף ₪.
    מעלה תמוקם רמת האבזור So Chic, שתשווק עם חישוקי 17 אינטש' ותכלול בנוסף גם בקרת אקלים, מערכת עיסוי בגב המושבים, דוושות אלומיניום, חיישני גשם להפעלת המגבים ומראה פנימית מתכהה חשמלית. מחירה יעמוד על כ-175 אלף ₪.
    רמת האבזור הבכירה ביותר, Sport Chich, תשווק עם חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש' ותכלול בנוסף גם במערכת לזיהוי רכבים בשטחים המתים, התראה קולית בנסיעה לאחור וריפודי עור. מחירה יעמוד על כ-195 אלף ₪.

    סיטרואן DS4

    dddd