לאחר שחשפה יונדאי לפני כשבוע תמונות ראשונות של ה-i30 החדשה, חושפת יונדאי את הדגם החדש במלואו בתערוכת פרנקפורט. הציפיות של יונדאי מהדגם החדש גבוהות, במיוחד לאור הצלחתו הרבה של הדגם היוצא - מעל 360 אלף רכבי i30 שונים נמכרו באירופה מאז השקתו של הדור הראשון. ביונדאי מקווים שהדור השני ימכור לא פחות מ-120 רכבים כבר בשנתו הראשונה לאחר ההשקה.
הדור השני של ה-i30 יהיה גדול מהדור הנוכחי, מלבד מימד הגובה שקטן לטובת עיצוב ספורטיבי יותר והורדת מרכז הכובד. אורכו של הדגם החדש 430 סנטימטרים (6 יותר מהדגם היוצא), רוחבו 178 סנטימטרים (אחד יותר מהדגם היוצא) ורק בסיס הגלגלים שלו נותר זהה לזה של הדור היוצא - 265 סנטימטרים. גם הקיבולת של תא המטען גדלה, מ-340 ליטרים ל-378 ליטרים.
תא הנוסעים יכלול מספר שדרוגים לעומת הדגם היוצא, ביניהם מערכת ה-Flex Steer שתאפשר לבחור בין שלושה מצבי תגבור להגה - Comfort, Normal ו-Sport. אופציות אבזור נוספות הן גג שמש פנוראמי, בקרת אקלים מפוצלת ומסך מגע בגודל
7 אינטש' שמשולב עם מערכת ניווט.
בכל הנוגע לבטיחות צפויה ה-i30 החדשה לקבל 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק, בין היתר בזכות 6 כריות אוויר כסטנדרט ואופציה לכרית אוויר נוספת לברכי הנהג.
בכל הנוגע ליחידות ההנעה יוצאים ביונדאי מנקודת ההנחה כי באירופה מנועי הדיזל יהיו פופולאריים לפחות כמו מנועי הבנזין והיצע המנועים אף הוא בהתאם - שלושה מנועי דיזל ושלושה מנועי בנזין. באגף הדיזל ישווק מנוע אחד בנפח 1.4 ליטר (88 כ"ס) ושני מנועים בנפח 1.6 ליטר (108 כ"ס ו-126 כ"ס). באגף הבנזין ישווק מנוע אחד בנפח 1.4 ליטר (98 כ"ס) ושני מנועים בנפח
1.6 ליטר (118 כ"ס ו-132 כ"ס). תיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים תוצע בכל מנועי ה-1.6 ליטר.
הגרסה האירופאית החדשה של ה-i30 תיוצר בצ'כיה וצפויה להגיע לאולמות התצוגה באירופה כבר בתחילת השנה.