תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קרייזלר
  • קרייזלר סברינג
  • נחשפה מחליפת הסברינג

    קרייזלר סברינג

    הקרייזלר 200 מתבססת על הפלטפורמה של הסברינג הנוכחית, אבל בקרייזלר מבטיחים שתתעלה על פניה משמעותית. פרטים ראשונים ותמונות נחשפו אמש.

    • 13-10-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    הסברינג של קרייזלר לא הצליחה להתברג גבוה מספיק בשוק הרכב העולמי. בקרייזלר מקווים שמחליפתה, ה-200, תצליח במקום בו נכשלה הסברינג, ומבטיחים כי ה-200 תציע תא נוסעים באיכות משודרגת, נוחות נסיעה מעודנת והתנהגות כביש עדיפה, זאת מבלי לוותר על השימושיות והעמידה בסטנדרט הבטיחות העכשווי.

    למרות שה-200 מבוססת על הפלטפורמה של הסברינג הנוכחית, בקרייזלר מנסים לשכנע שמדובר בדגם חדש לחלוטין. "זאת לא מכונית חדשה לחלוטין, אבל עשינו בה מספיק שינויים כדי שנוכל להתייחס אליה כזאת. כמעט המכלולים של הסברינג שודרגו או הוחלפו", צוטט אחד ממנהלי המותג. הקו העיצובי של ה-200, כולל הסבכה הקדמית הגדולה ופנסי הלד מאחור, עתיד להיות הקו העיקרי של קרייזלר בשנים הקרובות.
    מלבד העיצוב החיצוני החדש תקבל ה-200 גם תא נוסעים חדש ואיכותי יותר (שתמונותיו טרם פורסמו), עם מושבים רכים ותומכים יותר, לוח שעונים חדש ודש-בורד בעיצוב מודרני העשוי מחומרים רכים ונעימים.
    גם מבחר המנועים מתחדש. ה-200 תשווק עם שני מנועי בנזין חדשים, אחד בנפח 2.4 ליטרים והשני V6 בנפח 3.6 ליטרים (בהספק של כ-280 כוח-סוס). שני המנועים ישודכו לתיבות הילוכים אוטומטיות, עם ארבעה או שישה יחסי העברה.

    השיווק בארה"ב צפוי להתחיל לקראת סוף השנה הנוכחית.

    קרייזלר 200

    קרייזלר 200

    dddd