תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה מג'נטיס
  • קיה אופטימה
  • נחשפה המג'נטיס החדשה

    קיה מג'נטיס

    בקיה מבטיחים שהמג'נטיס החדשה תהיה טובה משמעותית מהנוכחית – מעוצבת טוב יותר, ידידותית יותר לסביבה וגם מאובזרת יותר.

    • 08-10-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    קיה עושה צעד נוסף בדרך ללב טבלת המכירות באירופה ומציגה דגם חדש למג'נטיס. גם השם, לפחות בחלק מהשווקים באירופה, צפוי לקבל שדרוג ולהפוך לאופטימה. העיצוב החיצוני ("אלגנטי אבל לא מחייב, ומושך את העין כמו חליפה איטלקית תפורה היטב") תוכנן בראשותו של מעצב הבית של קיה - פטר שרייר. הוא ממשיך את הקו העיצובי הנוכחי של קיה, ובהחלט מדובר בקפיצה משמעותית בהשוואה למג'נטיס היוצאת. הצע רמות האבזור יהיה רחב וצפוי להשתנות בהתאם לדרישות השווקים המקומיים, כשהבסיס יכלול ארבע חלונות חשמל, מערכת שמע מקורית עם שישה רמקולים, מפתח אלחוטי, מראות חשמליות עם מאותתי LED וגם משענת יד מתקפלת במושב האחורי. אביזרים נוספים, כגון הגה מצופה עור, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, תא כפפות מואר ומקורר, מושבי עור מאווררים ומערכת ניווט קולית הם חלק מהתוספות שיותקנו בהתאם לדרישות השוק.

    שני מנועים ישווקו באירופה -
    הראשון, ועל פי קיה גם החשוב יותר, הוא מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.7 ליטרים שזוכה לשם המשעשע מעט "U2". מגדש טורבו עם גיאומטריה משנתה עוזר למנוע הדיזל הזה לספק כ-136 כוחות סוס ומומנט של כ-33 קג"מ. גרסה נוספת של אותו המנוע, עם הספק מרבי של כ-160 כוחות סוס, תושק בהמשך.
    השני, ולדעתנו גם החשוב יותר לשוק הישראלי, הוא מנוע בנזין חדש בנפח 2 ליטרים (170 כוח-סוס, 20 קג"מ). מנוע זה נעזר בטכנולוגיית CVVL (תזמון שסתומים המשתנה באופן רציף) על מנת לשפר את צריכת הדלק שלא על חשבון הביצועים.

    שני המנועים ישווקו עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה, ועם אופציה למערכת Start&Stop שתשפר את פליטת המזהמים. בקיה מבטיחים שמערכת זו, ביחד עם שני המנועים החדשים והעיצוב החדש והאווירודינאמי, תאפשר למג'נטיס לפלוט רק 113 גרם של CO2 לקילומטר.

    השיווק צפוי להתחיל במחצית הראשונה של השנה הבאה.

    קיה מג'נטיס

    קיה מג'נטיס

    dddd