באמצע יולי חשפה פיג'ו פרטים ראשונים אודות ה-508 החדשה. כעת, רגע לפני ההשקה הרשמית בתערוכת הרכב של פריז, משחררת פיג'ו לעיתונות פרטים נוספים אודות המשפחתית החדשה שעתידה להחליף את ה-407 המזדקנת. המכונית תיוצר בשלב הראשון בצרפת, בעבור השוק האירופאי. בשלב מאוחר יותר יעבור חלק מהייצור אל מפעל בסין, לטובת השווקים במזרח הרחוק.
ה-508 תהיה גדולה יותר מה-407, כמתבקש ממכונית שמנסה להתברג ברווח הצר שבין ה-407 ל-607. אורכה של המכונית יעמוד על 4.79 מטרים בגרסת הסאלון או 4.81 מטרים בגרסת הסטיישן. גם בסיס הגלגלים גדל בשיעור משמעותי של כ-9 סנטימטרים. ואם להאמין להצהרות של פיג'ו, שני אלו יספקו מרווח פנים מרשים לנוסעים מלפנים ומאחור. למרות הגידול המשמעותי בממדים, המכונית החדשה קלה יותר ומזהמת פחות בהשוואה ל-407.
מגוון המנועים נאה ומתמקד בעיקר בגרסאות דיזל שאינם רלוונטיות לשוק הישראלי. בפסגת ההיצע נמצאת בשלב זה גרסת דיזל מוגדשת עם מנוע בנפח 2.2 ליטרים, בהספק מרבי של 204 כוחות סוס ומומנט של כ-45 קג"מ. גרסה זו (GT) תצויד בתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 6 יחסי ההעברה ומתלה קדמי משופר. גרסה נוספת, הרלוונטיות ביותר לשוק הישראלי, תצויד במנוע בנזין מוגדש בנפח 1.6 ליטרים. מנוע זה, בהספק מרבי של 156 כוחות סוס ובעל מומנט מרבי של כ-24 קג"מ, ישודך גם לתיבת הילוכים ידנית רגילה וגם לתיבה האוטומטית החדשה בעלת ששת יחסי ההעברה.
בשלב מאוחר יותר, ככל הנראה לקראת שנת 2012, תושק גם הגרסה ההיברידית שתשלב מנוע דיזל שיניע את הגלגלים הקדמיים עם מנוע חשמלי שיניע את הגלגלים האחוריים.
שיווק המכונית באירופה צפוי להתחיל ברבע הראשון של 2011. לסין ולמזרח היא תגיע לקראת 2012.