תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

שיפורים לרכב - מאיפה מתחילים?

מה ההבדלים בין הסוגים השונים של השיפורים לרכב וכיצד הם יכולים לשנות את ההתנהגות של רכביכם?

  • 03-09-2014
  • מאת: 2race.co.il

הסיפוק מביצועי הרכב המשופר שלך, אחיזת הכביש והשליטה המלאה ברכב, כל אלו הופכים את חוויית הנהיגה לתחושה ממכרת ומהפנטת. היגוי מדויק, תכנון נהיגה עד לרמת המילימטר, הסאונד העמום של האגזוז והעוצמה האימתנית החבויה מתחת למושב – אם גם אתה אוהב מוטוריקה, סביר להניח שכבר הבנת שלא מדובר בסטוץ בלבד. רכבים משופרים הם אהבה לכל החיים שרק הולכת ומתגברת עם השנים. אנחנו ב-2race מציעים לאוהבי המוטוריקה ליהנות מהמוצרים האיכותיים ביותר בתחום.

החל משיפור ביצועי הרכב כמו החלפת הברקסים, שילוב מערכות דלק יעילות ואיכותיות, הרכבת קלאץ' מחוזק שיאפשר העברת הילוכים בקלות ונוחות ועד לשיפורי מנוע באמצעות בוכנות איכותיות יותר, התקנת ברגי ראש ברמה גבוהה ושילוב של שסתומים עמידים לשנים רבות. החלפת פילטר אוויר והתקנת צ'יפ ניהול מנוע – כל אלו משפרים את חווית הנהיגה. לא פחות מהנים מהם, הם השיפורים האסתטיים: צביעה מיוחדת, החלפה לגלגלי מגנזיום ועד לשילוב פנסים מעוצבים המשווים לרכב מראה יוקרתי וצעיר לנצח.

תחום שיפורים לרכב וענף המוטוריקה בפרט הינם עולמות אינסופיים למחקר וגילוי, פיתוח והעשרה של חווית הנהיגה ברכבך. 2race מציעה ללקוחותיה ליהנות משיפורי רכב שכמותם לא הכירו בארץ עד היום תודות להבנה מעמיקה בתחום, ניסיון רב שנים ותשוקה מתמדת להתפתח ולהתקדם. המאמר הבא מעניק לתרבות המוטורית בארצנו את הכבוד הראוי לה, מפרט עבור החדשים בתחום את סוגי השיפורים האפשריים ופותח לכם את הדלת לעולם שכולו הנאה וסיפוק מוטוריים.

תרבות מוטורית מפותחת

לישראל יש עוד הרבה לאן להתקדם מבחינת התקינה והחקיקה המוטורית בישראל. מי שמכיר את התחום כבר יודע כי התרבות המוטורית בארצות הברית, למשל, מפותחת הרבה יותר ואף מוצעות בה לא מעט תכניות טלוויזיה העוסקות בשיפורים מוטוריים שונים. בישראל, עברו בשנת 2009 תקנות ספורות מהחוק המוטורי ואילו ב-2007 קמה סופסוף בישראל הרשות לנהיגה ספורטיבית. אצלנו ב-2race תמצאו לא רק מגוון עצום של מוצרים אלא גם בית חם לשאלות וייעוץ בתחום המוטוריקה.

בשנת 2012 נכנס חוק הספורט המוטורי לתוקפו ומאז ועד היום נעשים בו שינויים בנוגע להגדרות ואופן היישום של החוק.  אבל כל אלו אינם מונעים מענף הספורט המוטורי להמשיך ולהתפתח בכל הכוח והאהבה לתחום. ב-2race תוכלו למצוא את האביזרים המקצועיים והאיכותיים ביותר בארץ בתחום המוטוריקה. אמצעים מגוונים לשיפורי רכב ממשיכים להעניק לנהגים את ההנאה והסיפוק ששום רכב רגיל לא יכול להעניק. אנחנו ב-2race מציעים ללקוחותינו את האביזרים המקצועיים, האיכותיים והיוקרתיים ביותר בתחום, במחירים הנוחים ביותר ובתנאי השירות הנוחים ביותר: עד אליכם הביתה.

שיפורים לרכב

סוגי שיפורים לרכב

* תוכנה לניהול מנוע

תוכנה לניהול המנוע ברכבים מוגדשים הינה בין האופציות המועדפות על משפרי הרכבים. התוכנה מעלה את הספק המנוע תוך שמירה על ביצועים מקצועיים ושיפור הצריכה השוטפת של הדלק. שיפור המנוע מבוסס על צ'יפ לרכב או על תוכנה מתקדמת. באמצעות התוכנה הייחודית לניהול המנוע תוכלו להפיק עד 80 כוח סוס יותר מההספק המקורי (!) וליהנות ממנוע רב עוצמה המפיק סיפוק עילאי.

* שיפורי מנוע

ברוב המוחלט של הרכבים המונעים הנוסעים כיום בכבישים מותקן מנוע בעירה פנימית, הוא המנוע הבסיסי והפופולארי ביותר. מנוע הבעירה הפנימית הוא מנוע ממוצע ביותר ולא ממש "חכם". משמעות הדבר היא שמנוע הרכב שלכם אינו יודע ואינו מותקן באופן שמנצל את האנרגיה הזמינה לו באופן מרבי. הן מבחינת המהירות, הן מבחינת ניצול כוח המנוע והן מבחינת ניצול הדלק המגיע אליו.

למעשה, רק 20%-30% מהחום הנפלט משמש להנעת הרכב וכל השאר נפלט החוצה או מיועד למערכת הקירור. תודות למגוון אמצעי השיפור לרכב ניתן להגדיל את כמויות האוויר והדלק הנכנסות לרכב ולהקטין את ההתנגדות המופעלת על המנוע. שיפורי פילטר, למשל, מקלים על המנוע את יניקת האוויר ומאפשרים למצערת להפחית למינימום את החנק בסל"ד גבוה. התקנת דיזה  (או ג'ט בלועזית) תאפשר להעביר הרבה יותר דלק למנוע הרכב המשופר שלכם ואילו התקנת אגזוז משפר את יכולתו של המנוע לשרוף את הדלק בצורה יעילה יותר ולהגיע להספק משמעותי.

* שיפורים קוסמטיים

שיפורים קוסמטיים מעניקים לנהג הרכב תחושה איכותית ומבטאים את האהבה הנצחית לעולם המוטוריקה. גלגלי מגנזיום מעניקים לרכב מראה ספורט מרהיב עין, שעונים מתקדמים משפרים את תחושת הנהיגה ברכב וכן שיפורי אלקטרוניקה שונים כגון: רמקולים ומערות שמע מתקדמות, שעונים מיוחדים, פנסים מדהימים, ניקלים ומצלמות רכב – כולם תורמים לחוויית נהיגה ייחודית שאין שנייה לה.

באדיבות אתר שיפורי הרכב הגדול בישראל >> www.2Race.co.il

dddd