תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

אודות CarsForum

  • 25-02-2014
  • מאת: מערכת CarsForum

אתר הרכב CarsForum נוסד בשנת 2002 כבית וירטואלי לקהילה שכללה אז כמה עשרות בודדות של גולשים. מאז הלך וגדל האתר בקצב מהיר והפך להיות אתר הרכב הגדול והמקיף ביותר בישראל. באתר רשומים למעלה מ-100 אלף חברים המשתתפים באופן פעיל בשלל דיונים המקיפים את כל עולם הרכב.

מייל ליצירת קשר: [email protected]

מערכת הפורומים של CarsForum

CarsForum הינו הפלטפורמה המקיפה והמעודכנת ביותר לעולם הרכב בישראל. באתר למעלה מ-20 פורומים שונים בכל נושאי הרכב – מנושאים טכניים, דרך המלצות לניקיון הרכב ועד לייעוץ ברכישת רכב חדש או משומש. ההרשמה לפורומים הינה חינם ואינה דורשת תשלום.

מגזין וקטלוג רכב CarsForum

מערכת התוכן של CarsForum מתעדכנת באופן שוטף בחדשות רכב מן הארץ ומן העולם ומבצעת מבחני דרכים כמעט לכל הרכבים החדשים שמשווקים בישראל. מגזין הרכב של האתר מתעדכן על בסיס יום יומי בכל המידע על עולם הרכב, בארץ ובעולם.

קטלוג הרכב של האתר כולל מידע טכני על כל הרכבים שווקו בישראל משנות ה-90 ועד היום. הקטלוג כולל, מלבד נתונים טכניים רשמיים, גם מידע אמיתי מהשטח שנכתב על הרכבים בפורומים השונים וכן חוות דעת ונתוני צריכת דלק אמיתיים של משתמשים.

מדריך העסקים של CarsForum

אספנו עבורכם את העסקים הטובים ביותר בעולם הרכב. לצד מידע על העסק, כתובתו ודרכי יצירת קשר תוכלו למצוא גם חוות דעת אמיתיות של לקוחות שביקרו בעסק על מנת להחליט האם אכן מדובר בעסק המתאים ביותר עבורכם.

ייעוץ ברכישת רכב CarsForum

מתי, היועץ הממוחשב והאוטומטי של CarsForum עומד לרשותכם וישמח לסייע לכם במציאת הרכב הבא שלכם, בין אם מדובר ברכב חדש או ברכב משומש. גם צוות המומחים שלנו יוכל לסייע לכם למצוא את הרכב המתאים ביותר לצרכים שלכם וכן לעזור לכם לאתר את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. לחצו כאן, הירשמו בטופס שבצד שמאל או התקשרו 053-7101710 ואחד מהיועצים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם.

dddd