תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיני
  • מיני קאנטרימן, בקרוב במרוצי הראלי

    מיני

    מיני חוזרת להתחרות במרוצי הראלי במכונית המבוססת על הקאנטרימן הסדרתית. תשתתף בכמה מרוצים בעונת 2011 של הWRC ובכל עונת 2012.

    • 27-07-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    הנה דרך מעניינת לקדם את המכירות של המיני-ג'יפון של מיני - השתתפות במרוצי ראלי. מיני חוזרת להשתתף במרוצים לאחר הפסקה ארוכה של כמעט 50 שנים. בשנות ה60 של המאה הקודמת זכתה מיני להצלחה לא מבוטלת במרוצי הראלי, וזכתה במספר מרוצים נחשבים. הפעם תשתף מיני פעולה עם סדנת פרודרייב, שעובדת מזה כשנה בשיתוף פעולה עם מיני על הכנת הקאנטרימן למרוצי הראלי.

    ההנהלה הבכירה של מיני לא מסתירה את הציפיות הגבוהות שלה ממכונית הראלי. הם מצפים שהקאנטרימן WRC תספק לא מעט סיפורי הצלחה במהלך העונות הקרובות ותשמש כמקדמת מכירות לגרסאות הספורטיביות של הקאנטרימן - קאנטרימן S וקאנטרימן D. ואם לשפוט על סמך ההצהרה שניתנה לעיתונות, אז יש כבר כמה הזמנות פרטיות לגרסת הראלי שמיועדות לקבוצות ראלי פרטיות.

    נתונים טכניים מדוייקים של הקאנטרימן או שפע של תמונות לא פורסמו ע"י מיני, אולם כן נמסר כי המכונית תעשה שימוש במנוע מוגדש בנפח 1.6 ליטרים, מערכת הנעה כפולה ותעמוד בתקנות הSuper2000 של הFIA. המכונית תושק בסתיו הקרוב, וכאמור תחל להשתתף באופן חלקי במרוצים של עונת 2011. המכונית מתוכננת להיכנס לסבב המלא של מרוצי הWRC בעונת 2012.

    שיהיה בהצלחה.

    dddd