תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר היברידי – רכב השנה ביפן בקטגורית החדשנות

    מיצובישי אאוטלנדר

    הגרסה ההיברידית הנטענת (PHEV) של מיצובישי אאוטלנדר החדש זוכה בפרס החדשנות בתחרות רכב השנה ביפן. בשנה הבאה - בישראל.

    • 26-11-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מזל טוב למיצובישי אאוטלנדר ההיברידי (PHEV), שזכה אתמול בתואר "רכב השנה ביפן 2013-2014 בקטגוריית החדשנות". הוועדה היפאנית מחלקת את התארים מזה כ-34 שנים והאאוטלנדר החדש זכה בתואר מכונית השנה לצד פולקסווגן גולף החדשה, שקיבלה את תואר "מכונית השנה". האאוטלנדר ההיברידי הוא הרכב ההיברידי הראשון שתשווק מיצובישי בכמות מסחרית גדולה, אך הוא בוודאי לא האחרון. רק אמש חשפנו כאן טפח מהתוכניות של היצרנית לשנים הקרובות, תוכניות שכוללות לא פחות משלוש מערכות היברידיות חדשות שיצטרפו אל זו שכבר הוצגה באאוטלנדר. במיצובישי יתמקדו בשנים הקרובות בייצור של רכבים ידידותיים יותר לסביבה, עם דגש על רכבים היברידיים, היברידיים נטענים וחשמליים טהורים. שיתוף הפעולה עם רנו, יצרנית הרכב החשמלי הגדולה בעולם, בוודאי תתרום רבות לשיתוף פעולה זה.

    מיצובישי אאוטלנדר היברידי

    מיצובישי אאוטלנדר ההיברידי מצויד במנוע בנזין בנפח של 2 ליטרים ובשני מנועים חשמליים בהספק של 80 כוחות סוס כל אחד, יחד הם מפיקים הספק משולב של כ-220 כוחות סוס. מדובר ברכב היברידי נטען, כלומר רכב שבו בנק הסוללות נטען משקע חשמלי ביתי (הטעינה אורכת כ-4 שעות) ולאחר מכן הרכב יכול לנסוע במצב חשמלי למרחק של כ-50 קילומטרים. לאחר מכן הרכב עובר לאחד משני מצבים היברידיים - מצב היברידי טורי, בו מנוע הבנזין משמש כגנרטור לטעינת הסוללות, או מצב היברידי מקבילי, בו מנוע הבנזין מסובב ישירות את הגלגלים בסיוע של המנועים החשמליים.

    בשורה התחתונה, מדובר ברכב שאמור להציע על פי היצרן צריכת דלק מדהימה של כ-63 קילומטרים לליטר בממוצע. לשם השוואה, טויוטה פריוס פלאג-אין, רכב הפלאג-אין ההיברידי היחיד המשווק כרגע בישראל, צורכת בממוצע כ-47.6 קילומטרים לליטר.

    מחברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, נמסר כי הרכב צפוי להגיע לישראל בתחילת שנת 2014, כחלק מתוכנית ההתרחבות של המותג לשנים הקרובות. המחיר בישראל טרם פורסם אך הוא לא צפוי להיות זול. על סמך המחירים שפורסמו בחו"ל, מחירו של הרכב בישראל צפוי לנוע להערכתנו סביב 250 אלף ₪.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת אאוטלנדר חדש או משומש מהמומחים של CarsForum

    dddd