תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אלפא
  • אלפא ג'ולייטה
  • אלפא ג'ולייטה – מתיחת פנים לשנת 2014

    אלפא ג'ולייטה

    אלפא משדרגת את הג'ולייטה עם מתיחת פנים קלה לשנת 2014 הכוללת שינויים קלים לעיצוב, מערכת שמע חדש ומנוע דיזל חדש.

    • 02-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    קבוצת פיאט חושפת את מתיחת הפנים שעוברה אלפא רומיאו ג'ולייטה לקראת שנת המודל 2014. הג'ולייטה היא לצערנו אחד מסיפורי ההצלחה האחרונים של המותג, כשהיא נושאת על גבה כמעט על כל נטל המכירות של אלפא רומיאו באירופה, עם כ-212 אלף מכירות בסך הכל מאז הושקה לראשונה באמצע שנת 2010. בישראל, זוכה הג'ולייטה להצלחה בינונית, עם כ-300 מסירות מאז תחילת השנה, בעיקר בזכות תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים שהגדילה באופן משמעותי את היקפי המכירות של הדגם בישראל. יש לציין שלמרות זאת עדיין מדובר בנתון שנמוך משמעותית מהצפי של סמל"ת, שעמד כ-500 רכבים לשנת 2012 (לעומת כ-330 שנמסרו בפועל).

    אלפא רומיאו ג'ולייטה 2014

    מתיחת הפנים של אלפא רומיאו ג'ולייטה כוללת מספר שינויים קוסמטיים קלים. חדי העין יבחינו בשינויים קלים ביחידות התאורה, בגריל הקדמי ובפנסי הערפל. בנוסף תרחיב אלפא את מבחר חישוקי הסגסוגת איתם משווקת הג'ולייטה ותוסיף למבחר שלושה חישוקים חדשים, בקטרים של 16, 17 ו-18 אינטש'. יש גם מבחר של שלושה צבעים חדשים - ברונזה, כחול מטאלי ופנינה.  

    גם בתוך תא הנוסעים יש מספר שדרוגים קלים. דיפוני הדלתות והידיות הוחלפו, איכות החומרים שודרגה וגלגל ההגה קיבל עיצוב שונה במעט. יש גם אופציה למושבי ספורט חדשים ומבחר ריפודים חדש בדגמים המאובזרים. כמו כן התווספה אופציה למערכת מולטימדיה חדשה הכוללת מסך מגע, חיבור USB, הקראה של הודעות SMS דרך הבלוטות' ורדיו דיגיטלי (DAB).

    מבחר המנועים של אלפא ג'ולייטה צפוי גם הוא להשתדרג, עם תוספת של מנוע דיזל חדש למבחר. מדובר במנוע 2 ליטרים JTDM בהספק מרבי של 150 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-39 קג"מ. לצידו תמשיך להציע אלפא את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין שיוצע בשתי רמות הספק - 120 ו-170 כוחות סוס - לאחר שעבר שיפור קל בפליטת המזהמים וכעת הוא עומד בתקן Euro5+.

    אלפא רומיאו ג'ולייטה 2014

    dddd