תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו ווינד, קבריולה חדשה של רנו

    רנו

    רנו מציגה את הווינד, קופה-קבריולה-רודסטר חדשה, עם גג שנפתח קצת אחרת.

    • 13-07-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    רנו משחררת פרטים טכניים ראשונים ותמונות של הווינד, מכונית הקופה-קבריולה, אולי רודסטר, ששיווקה יחל בקרוב באירופה. וכן, אנחנו יודעים שהיא הוצגה כבר בתחילת מרץ בתערוכת ג'נבה. גולת הכותרת היא הגג החשמלי הנפתח שאינו גוזל מקום מתא המטען גם כאשר הוא פתוח ותהליך הפתיחה שלו אורך פחות או יותר 12 שניות. הסוד טמון במנגנון אלקטרו-מכאני פשוט שכולל מעט חלקים נעים (לטובת הפחתת המשקל וקיצור זמני הפעולה) ובמדף נסתר שמותקן מתחת לדלת תא המטען לתוכו נכנס הגג במצב המקופל.

    רנו ווינד

    וקצת פרטים טכניים לטובת קוראינו שבמוסך. הווינד תוצא בשלב זה עם שני מנועים. האחד בנפח 1600 סמ"ק, בהספק של 133 כ"ס ו 16.3 קג"מ. השני מוגדש-טורבו בנפח 1200 סמ"ק, בהספק של 100 כ"ס ומומנט של 15.5 קג"מ. אורכה של המכונית - 3.8 מטר, איפשהו באמצע בין הקליאו לטווינגו. משקלה נע בין 1131 ק"ג ל 1173 ק"ג בגרסא החזקה. יש גם בקרת יציבות, בקרת שיוט עם מגביל מהירות ואפילו הפעלה אוטומטית לפנסי החזית. תיבת ההילוכים - ידנית. את נתוני זיהום האוויר נחסוך מכם בשלב זה.

    קברניטי רנו מקווים שהמכונית החדשה תמשוך אליהם את חובבי ההגה האירופאים שמחפשים מכונית קטנה ומהנה לנהיגה. הם גם מציינים כי העיצוב החיצוני של הווינד הוא הקדמה למוטיב העיצובי החדש שלהם.

    ניסאן וונד

    רנו ווינד

    dddd