תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סוזוקי
  • סוזוקי SX4 סדאן
  • סוזוקי אותנטיקס – קדימון ל-SX4 סדאן החדשה

    סוזוקי SX4 סדאן

    סוזוקי מציגה את האותנטיקס - דגם קונספט המרמז על העיצוב של סוזוקי SX4 סדאן החדשה. צפויה להגיע לשוק לקראת שנת 2014.

    • 22-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    סוזוקי חושפת בתערוכת הרכב של שנחאי את דגם הקונספט החדש אותנטיקס (Authentic-S), קדימון ראשון למה שעתיד להיות סוזוקי SX-4 סדאן החדשה. גרסת ההאצ'בק של סוזוקי SX4 החדש נחשפה בתחילת החודש שעבר בתערוכת הרכב של ג'נבה אך את הסדאן הקומפקטית, המיועדת לשווקים מתפתחים במזרח ובמזרח אירופה, שמרה סוזוקי לתערוכת שנחאי ביחד עם כמה גרסאות סדאן נוספת שנחשפות שם, מבית מיצובישי ויונדאי.

    סוזוקי אותנטיקס

    הקונספט אותנטיקס נועד להציג את העיצוב החיצוני העתידי של ה-SX4 סדאן ואינו חושף בשלב זה את המפרט הטכני המיועד. בסוזוקי צפויים להשיק את הדגם הסדרתי עם אותו המפרט הטכני שהושק בדגם ההאצ'בק, כלומר עם מנוע 1.6 ליטר בנזין הזהה לזה של ה-SX4 הנוכחית אך עם תיבת הילוכים אוטומטית-רציפה (CVT) שתחליף את תיבת ההילוכים האוטומטית הקודמת (ארבעה הילוכים).

    העיצוב החיצוני רומז כי בסוזוקי מתכוונים להעניק לדור החדש של סוזוקי SX4 סדאן מראה קרבי וספורטיבי יותר משל הדור הנוכחי, שהיה מעט אנמי. הדור החדש גם צפוי להיות גדול יותר, עם אורך כללי של כ-4.6 מטרים - ארוך בכ-11 סנטימטרים מהדגם הנוכחי. גם בסיס הגלגלים יהיה גדול יותר ואורכו יעמוד על כ-275 סנטימטרים, כ-25 סנטימטרים יותר מהדגם הנוכחי.

    הדגם הסדרתי צפוי להופיע רק לקראת סוף השנה ושיווקו צפוי להתחיל במהלך שנת 2014.  

    dddd