תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן קשקאי
  • ניסאן קשקאי חדש יושק ב-2014

    ניסאן קשקאי

    פרטים ראשונים אודות הדור השני של ניסאן קשקאי נחשפים - צפוי להגיע לשוק בתחילת 2014 ולהציג עיצוב נועז משל הדור הנוכחי.

    • 17-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    פרטים ראשונים אודות ניסאן קשקאי החדש החלו להופיע ברשת. בראיון למגזין הרכב הבריטי Autoexpress חשף אנדי פלמר, מנהל התכנון העולמי של ניסאן, פרטים ראשונים אודות הדור השני של הקשקאי, שצפוי להיחשף בגרסתו הסדרתית לקראת סוף השנה. שיווקו של הדגם באירופה צפוי להתחיל בתחילת שנת 2014. הקשקאי, ביחד עם הג'וק, נחשב לאחד מהרכבים המצליחים ביותר של ניסאן באירופה. המפעל שמייצר את הקשקאי בבריטניה נחשב לאחד מהמפעלים העמוסים של היצרנית והוא הורחב מספר פעמים בעבר בכדי לעמוד בדרישה המוגברת לרכבי הקשקאי והג'וק שהוא מייצר.

    ניסאן קשקאי החדש יתבסס ככל הנראה על פלטפורמה חדשה, שתהווה בסיס גם לרכבים אחרים של קבוצת רנו-ניסאן, החל מהמגאן ועד לאקס-טרייל הבאים. הפלטפורמה החדשה תוכננה כך שתתאים גם ליחידות הנעה היברידיות ואלו אכן צפויות להצטרף להיצע הדגמים בשלב מאוחר יותר. דגמי הבנזין הסטנדרטיים ישודרגו גם הם כאשר את מנועי ה-1.6 ליטר (משווקי בארץ בקשקאי הידני) צפויים להחליף מנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין ואת מנוע הדיזל (שאינו נמכר בארץ) יחליפו מנועים חדשים וירוקים יותר.

    העיצוב של הקשקאי החדש יתבסס ככל הנראה על עיצובו של ה-Hi-Cross, דגם קונספט שחשפה היצרנית לפני כשנה ותמונותיו מופיעות כאן. על פי הציטוט של פלמר מ-Autoexpress, "אל תצפו שהקשקאי החדש יראה כמו הדגם הנוכחי עם קצת רדיוסים חדשים", מה שמעיד ככל הנראה על כוונתה של ניסאן להציג בדגם עיצוב קרבי ונועז יותר משל הדגם הנוכחי.

    מחכים לניסאן קשקאי החדש? הירשמו עכשיו ובואו לשמוע מהמומחים של CarsForum איזה רכבים אחרים נמכרים כבר היום.

    ניסאן היי קרוס

    dddd