תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן נוט
  • ניסאן נוט החדש (2013) – עכשיו בגרסה אירופאית

    ניסאן נוט

    תמונות ראשונות של ניסאן נוט החדש בגרסתו האירופאית, ששיווקה צפוי להתחיל בסוף שנת 2013.

    • 18-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    עבור מי שעוקב אחרי מגזין הרכב שלנו הופעתו האירופאית של ניסאן נוט החדש היא חדשה ישנה. את הופעת הבכורה שלו ערך הנוט החדש בקיץ האחרון, בגרסה שמיועדת לשוק היפאני. בתחילת השנה השיקה ניסאן את הוורסה-נוט, הגרסה האמריקאית של הנוט. עכשיו מגיע תורם של האירופאים, ואיתם גם אנחנו, לקבל גרסה משלם שתחליף את הנוט הוותיק. הנה היא - הנוט האירופאית שתיחשף רשמית בחודש הבא בג'נבה וצפויה להגיע ארצה בסוף 2013 או בתחילת 2014.

    ניסאן נוט החדש

    ניסאן נוט החדש משנה במעט את כיוונו ובניגוד לדור הקודם, שהיה סוג של מיקרו-וואן קומפקטי, הדור החדש פונה יותר לכיוון הסופר-מיני הקומפקטיות ויהווה מעין "אח גדול" למיקרה הקטנה. הנוט החדש יתבסס על פלטפורמת V של ניסאן, אותה פלטפורמה המשמשת את האקו-מיקרה הנוכחית ואת הסאני החדשה. ממדיה נותרו דומים לאלו של הדגם הנוכחי, עם בסיס גלגלים באורך של 260 סנטימטרים ואורך כולל 410 סנטימטרים. אם זאת הגובה הכללי של המכונית צפוי להיות נמוך באופן משמעותי (נתון רשמי לא פורסם).

    היצע המנועים של הנוט החדש הותאם גם הוא לטעמם של האירופאים. שני מנועי בנזין בנפח 1.2 ליטר יוצעו בנוט החדש, לצד גרסת טורבו-דיזל אחת. מנוע הבנזין הבסיסי מוכר בישראל מהמיקרה והוא בהספק מרבי של 80 כוחות סוס. בגרסת הבנזין הבכירה יותר המנוע הזה יקבל גם מגדש-על (DIG-S) ואז הספקו המרבי יעלה ל-98 כוחות סוס. גרסת הטורבו-דיזל תצויד במנוע בנפח 1.5 ליטר (90 כוחות סוס) שהושאל מרנו. שני מנועי הבנזין יוצעו בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT) או בשידוך לתיבת הילוכים ידנית.

    ניסאן נוט החדש ישווק באירופה בשלוש רמות גימור - ויזיה, אסנטה ו-טקנה. כל רמות האבזור יכללו 6 כריות אוויר, בקרת שיוט ומגביל מהירות אלקטרוני. הדגמים המאובזרים יותר יכללו גם מערכת שמע מקורית עם דיבורית אלחוטית (בלוטות'), ריפודי בד משולבים בעוד ומערכת התנעה ללא מפתח.
    הדגם האירופאי של הנוט ייוצר בבריטניה, באותו המפעל לצד הקשקאי והג'וק ושיווקו באירופה צפוי להתחיל ברבעון השלישי של השנה.

    ניסאן נוט החדש

    dddd